Znajdują się tutaj wilki, które nie pisały opowiadań przez więcej niż 3 miesiące. Mieszkają one w Białym Królestwie i nie można pisać nimi op. Są postaciami tła.
Jeśli jednak właścicielowi wilka przypomni się o CK i będzie chciał
wrócić, to może go łatwo "odbić" pisząc do mnie nowe op. z przygodami
wilka. Wilk z tej zakładki przechodzi do "Odeszli" po 24 miesiącach bez wieści od właściciela.W Królestwie mamy 22 postacie niezależne.
*****************************************************
*****************************************************
Ostatnie op.:grudzień 2015
*****************************************************
*****************************************************
Ostatnie op.: styczeń 2016
Ostatnie op.: grudzień 2015
Godność: Arya
Ksywka: Aria, Ay (tak ją nazywa Ravyn)
Płeć: wadera
Rasa: Wilk Cienia 33%, Wilk Iluzji 33%, Wilk Powietrza 33%
Funkcja: budowniczy, szeregowy
Stanowisko: chłopka
Stanowisko: chłopka
Orientacja: hetero
Zakochana w: brak
Partner: brak
Szuka nowego partnera: tak
Wiek: 3 lata i 7 miesięcy
Data urodzenia: 16 luty
Charakter: Można powiedzieć, że Arya ma dwie osobowości. Zazwyczaj jest miła,
pomocna, radosna i przyjacielska, jednak gdy czuje się zagrożona staje
się agresywna, okrutna, bezlitosna i wroga. A w stanie pomiędzy robi się
z niej niezła manipulantka. Cechy, które zawsze ją określały to
niezwykła inteligencja i czułość na nastroje osób w jej otoczeniu (co
jest bardzo przydatne ślepemu wilkowi), a także odwaga, czułość,
ciekawość, energiczność i lojalność wobec siostry. Ravyn jest jedyną
znaną jej od zawsze osobą, co sprawiło, że wadery są bardzo zżyte.
Żywioł: Cień, Iluzja, Powietrze
Umiejętności:
Cień:
W cieniu jest niewidoczna, może się nim przenosić
Iluzja:
Potrafi wpłynąc na umysł do tego stopnia, że nawet się nie zorientujesz,
że zachowujesz się jak w jej łapach, że wszystkie twoje decyzje są w
pełni twoje. Ponadto może manipulować obrazem świata, co jest nieco
dziwne, bo go niewidzi.
Powietrze:
Może wywoływać podmuchy, które pomagają jej trafić w cel. Jednak główną
jej umiejętnością związaną z tym żywiołem jest coś czego nie da się
określić. Stwierdzenie, że widzi było by bardzo nawyrost, jednak po
części jest trafne. Wadera wyczuwa co gdzie jest, co w połączeniu z
niezwykle wrażliwym słuchem i dotykiem, zastępuje jej wzrok. Wilczyca
"widzi" drgnienia powietrza spowodowane ruchem wilka, przez co może
określić jakie ruchy wykonał.
Ogóle:
Arya nauczyła się w przybliżeniu określać gdzie ktoś ma oczy, więc
trudno zauważyć jej ślepotę. Siostra także nauczyła ją walki sztyletami i
łukiem. Mają utworzony własny język polegający na niemal
niezauważalnych ruchach, które mała odczytuje przy pomocy powietrza
Wilczyca ma także niezwykle wyostrzone zmysł (poza wzrokiem, którego nie
posiada), a także bardzo silną intuicję i rozwinięte instynkty. Jest
także świetną aktorką.
Hobby: Lubi się bawić oraz poznawać inne osoby, wylegiwać na słońcu
Ulubione miejsce: Szuka
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Siostra - Ravyn; reszta została zamordowana
Przyjaciele: Nie ma. JESZCZE
Wrogowie: Ci wszyscy, którzy są wrogami jej siostry, automatycznie stają się jej wrogami
Historia: Urodziła się jako owoc eksperymentu. Pozostałe szczeniaki z
jej miotu przyszły na świat martwe. Jako że była od narodzin ślepa, co
czyniło ja bezużyteczną dla Władcy, miała zostać zabita. Jednak Ravyn
wykradła ją i wychowała w pobliskiej jaskini. Mała błyskawicznie się
uczyła. Kiedy intryga syna Władcy wyszła na jaw, wadera dostała szansę
na zemstę za wykluczenie. Podczas gdy jej siostra mordowała watahę, ona
udała się prosto do Władcy. Nie małe było jego zaskoczenie. "Patrz, to
ta słaba, ślepa, trzeba ją zabić - sparodiowała jego głos. Dalej jednak
kontynuowała swoim - Jaka szkoda, że tego nie zrobiłeś. Teraz ta słaba,
ślepa, zabije ciebie, silnego i widzącego". Waderka bez skrupułów wbiła
mu sztylet w gardło i zostawiła na śmierć. Od tamtego czasu ukrywa się z
siostrą.
Na Howrse: aniasam10
*****************************************************
Godność: Ravyn
Ksywka: Rav, Vyn, Ray (tak mówi na nią Arya)
Płeć: wadera
Rasa: Wilk Cienia 50% i Wilk Iluzji 50%
Funkcja: Budowniczy, szpieg
Stanowisko: chłopka
Stanowisko: chłopka
Orientacja: hetero
Zakochana w: brak
Partner: brak
Szuka nowego partnera: tak
Wiek: 4 lata i 9 miesięcy
Data urodzenia: 1 stycznia
Charakter: Ravyn to dziwna wilczyca. Jednego dnia przemyka się cieniami,
unikając kontaktów z niemal wszystkimi, drugiego pojawia się wszędzie.
Raz kłóci się ze wszystkimi, innym razem jest niemalże miła. Jednak mimo
nawet spokojnego wyglądu, jest agresywna, wybuchowa i czasem mściwa. A
przynajmniej jeśli chodzi o ochronę siostry. Dla Aryi jest dobra,
pomocna i czasem nadopiekuńcza, chociaż zawsze szanuje jej decyzje. Dla
innych też zdarza jej się być miłą, ale to głównie jak chodzi o walkę,
broń i tego typu sprawy. Jest bardzo przenikliwa i inteligentna. Jedyne
czego bardziej nienawidzi od jej zdradzieckiej, starej watahy to dotyk
obcych osób. Tylko Aryi pozwala na kontakt fizyczny.
Jednak posiada jeszcze jedną cechę, którą trudno nazwać. Może to
okrucieństwo, może opiekuńczość... można tylko określić mniej więcej jak
wypływa na jej zachowanie w praktyce:
Ravyn przemienia się w cień jakiegoś wilka. Towarzyszy mu ciągle, raz
pomagając, raz niszcząc wszystko. Sama wadera nie wie czemu to robi, coś
jej każe i to coś wybiera przy kim ma być. Ona po prostu spogląda i
wie, że to tej osobie będzie teraz towarzyszyć. Nie potrafi się temu
sprzeciwić.
Żywioł: Cień, Iluzja
Umiejętności:
Cień:
Nie do końca zna swoje możliwości i nie do końca nad nimi panuje. Można
to poznać choćby po jej cieniu - zawsze wygląda jak potwór lub wilk,
który przeraża jej rozmówcę. Jednak jest kilka rzeczy, które potrafi na
pewno. Jest w stanie przemienić się całkiem w cień, ukraść go komuś (co
używa czasem do psikusów), a także się nim przenieść
Iluzja:
Cóż, jej zdolności w tym zakresie także są nie rozumiane przez nią.
Potrafi zmienić swój wygląd, ale tylko tak by nieznacznie odbiegał od
jej normalnego, i ukrywać przedmioty przed wzrokiem innych, czego akurat
używa często, żeby np. ukryć broń, którą zawsze ma przy sobie
Inne:
"Jedno zdanie, kroków kilka
I już wiem, co mam za wilka"
Czyli prościej - wystarczy kilka słów wypowiedzianych, kilka kroków
zrobionych i Ravyn zna twoją pozycję społeczną i mniej więcej charakter.
Śpi zawsze z jednym okiem otwartym, czujna na nawet najmniejszą oznakę życia w pobliżu.
Włada w stopniu bardzo dobrym: łukiem, sztyletami i pazurami, słowem - jest wspaniałą wojowniczką.
Razem z siostrą mają własny język trudnych do wychwycenia ruchów.
Hobby: walka, ostrzenie noży
Ulubione miejsce: Cmentarz Pamiętliwej Duszy
Mieszka w: Szałas 11
Rodzina: siostra - Arya; reszta rodziny zamordowana
Przyjaciele: Jak na razie wszyscy są martwi. Może znajdzie kogoś tutaj?
Wrogowie: 80% wilków, które spotyka zraża do siebie, z czego około 1/4 otwarcie podejmuje z nią wojnę
Historia: Wszystko zaczęło się od Chaosu. Wilczy bogowie stworzyli z niego świat, a
potem uczynili wybrankę, aby panowała nad innymi i utrzymywała harmo... a
sorry, to miała być historia, nie bajka.
Jej wataha była... złą watahą. Tam aby przeżyć, trzeba było zdobyć dobrą
pozycje społeczną, nie ważne jak, inaczej czekała śmierć. Jej rodzina
była wysoko postawiona. Wadera miała zapewnione wszystko co potrzeba. Z
czasem odkryła swój talent do broni. Szybko zaczęła piąć się po drabinie
społecznej, niemal na sam szczyt. Jej rodzice dostali propozycję -
"Macie bardzo dobre geny - powiedział Władca - Jeśli pozwolicie
poeksperymentować na kolejnym szczeniaku, to wydam za waszą córkę
swojego następcę". Para przystała na tą ofertę. Ravyn została sparowana z
synem Władcy, a jej matka poddana wielu badaniom, po których urodziła
pięcioro szczeniąt. Jednak tylko jedno przeżyło, to najsłabsze, od
początku ślepe. Ravyn wykradła maleńką waderkę i ukryła w jaskini. Sama
była akurat w ciąży, dzięki czemu mogła ją wykarmić. Waderze długo
udawało się utrzymać jej istnienie w tajemnicy. Aż któregoś dnia
dowiedziała się, że to wszystko było ukartowane. Miała wychować Aryę, a
wtedy oni by ją zabrali i zmienili w maszynę do zabijania. Zresztą ona
sama była ciągle pod wpływem tajemniczych ziół, które miały rzekomo
wzmocnić jej szczenięcia, jednak doprowadziły tylko do tego, że poroniła.
Wilczyca zabrała siostrzyczkę i znikła z powierzchni ziemi, a tak
przynajmniej się wydawało watasze. Jednak ona cały czas była blisko,
czekając na najlepszą okazję do zemsty na oszustach. A kiedy ta
nastąpiła - rozszarpała całą watahę. Potem długo wędrowała, ciągle się
ukrywając.
Na Howrse: aniasam10*****************************************************
Ostatnie op.: grudzień 2015
Godność: Kaito (nikt tego imienia nie zna)
Ksywka: Poison, Active
Płeć: Basior
Rasa: Wilk Elektryczności 65%, Wilk Ognia 25%, Wilk Czasu 10%
Funkcja: Tancerz, budowniczy
Stanowisko: chłop
Stanowisko: chłop
Orientacja: Hetero
Zakochany w: Nawet jeśli to nie powie
Partner: Szuka
Wiek: 4 lata i 11 miesięcy
Data urodzenia: 12 listopada
Charakter: Poison jest bardzo żywiołowy, dzięki rasie muzyki ma świetne
wyczucie rytmu i nadaje się na tancerza. Bardzo łatwo jest się z nim
zaprzyjaźnić i tak samo łatwo jest go rozgniewać. Ciężej jest zdobyć
jego zaufanie. Poison nie jest strasznie kochliwy, jednak kilka wader
zawróciło mu w głowie. Ogólnie ceni sobie przyjaźń której nigdy nie
doświadczył. Kiedy zmienia się w demona jest niestety zupełnie inną
osobą, wtedy nie wie co znaczy współczucie. Kiedy budzi się z transu nic
nie pamięta.
Żywioł:
Energia:
- Potrafi tworzyć różne kształty z prądu
- Może naładować jakąkolwiek rzecz elektroniczną po prostu ją trzymając
- Łatwo włamuje się do różnych systemów
Ogień:
- Potrafi tworzyć ogień
- Może sprawić aby jakaś osoba zapłonęła
- Jest odporny na płomienie i może dać tą odporność komuś na jakiś czas
Czas:
- Może zwolnić lub przyspieszyć upływ czasu
- Może zatrzymać czas w promieniu 3 metrów od niego
Hobby: Bieganie, podpalanie, tańczenie i (chociaż niewiele osób o tym wie) śpiewanie, robienie różnych mikstur i trucizn.
Ulubione miejsce: Wodospad Adrtemetdri
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Została w jego dawnym plemieniu
Przyjaciele: Niewielu, pamięta jedynie pysk jakiegoś czarnego basiora
Wrogowie: Prawie wszyscy
Historia: Basior choruje na ADHD. Ta przypadłość w przeszłości
przysporzyła mu wiele problemów. Właśnie przez tą chorobę nie miał
przyjaciół, aż w końcu jego wataha go wypędziła, a za co? Za to, że
uczył rozpalać się ogień zbyt blisko drewnianej spiżarni. Potem uciekał,
aż dotarł do ludzkiego miasta, a tam spędził dobre 6 lat w sierocińcu
wyśmiewany przez rówieśników, za to że jest dziwny. Aż w końcu ukończył
18 lat i go wypuścili, więc włóczył się przez te kilka lat od watahy do
watahy, aż w końcu dotarł tutaj i ma nadzieję, że zostanie tu na dłużej. (mam drobne uwagi... Basior ma niecałe 5 lat, a tu jest mowa o 6-ciu latach w sierocińcu ;/)
Na Howrse: Ccandy
Po przemianach:
w człowieka:
Po przemianie w zjawę:
Ostatnie op.: styczeń 2016
Godność: Raven
Płeć: basior
Rasa: 50% Wilk Ognia, 50% Wilk Iluzji
Funkcja: szeregowy, budowniczy
Stanowisko: chłop
Stanowisko: chłop
Orientacja: hetero
Zakochany w: -
Partnerka: szuka
Wiek: 2 lata i 9 miesięcy (20 lat wilczych)
Data urodzenia: 01.01
Charakter: Zazwyczaj
sprawia wrażenie cichego i tajemniczego, choć mimo wszystko stara się
być bardziej towarzyski i wbrew pozorom to bardzo pomocny i skromny wilk
o dobrym sercu. Niestety, jeszcze nikt tego nie zauważył, ale kto wie,
co się jeszcze wydarzy... Czasami można go spotkać na pustkowiach, gdy
rozmyśla. Ma tendencję do samotnictwa. Woli raczej słuchać niż się
wypowiadać, ale gdy zajdzie taka potrzeba to
potrafi obronić swojego zdania.
Żywioł: jest nim ogień, ale mimo swojego wieku jeszcze nie poznał swojego żywiołu.
Umiejętności:
potrafi panować nad ogniem, wtedy przyjmuje on miętowy kolor. Jako
jeden z nielicznych posiada umiejętność wchodzenia w cudze sny i
poruszania się wśród wspomnień. Niestety, Raven do tej pory nie odkrył
swoich mocy. Z tego powodu często uważano go za odmieńca.
Hobby:
uwielbia patrzeć na księżyc i biegać pod rozgwieżdżonym niebem. Często
przesiaduje na pustkowiach, gdzie rozmyśla i spogląda w gwiazdy.
Ulubione miejsce: Nocna Polana
Mieszkanie: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: matka Nyx, ojciec Ignis, siostry Alessa i Nirva. Niestety, wszyscy tragicznie zginęli.
Przyjaciele: -
Wrogowie: -
Historia: Wychowywał
się w szczęśliwej rodzinie, lecz należał do innej watahy. Jego rodzice
utrzymywali dobre stosunki z parą Alfa (sami byli parą Gamma). Raven w
szczenięcych latach zaprzyjaźnił się z córką Alfy - Iriną. Obydwoje
przysięgli sobie
wieczną przyjaźń, często spędzali wolny czas. Ale ojcu Iriny nie zawsze
ta przyjaźń przypadała do gustu. Twierdził, że jego córka powinna
obracać się jedynie w towarzystwie największych arystokratów z
zaprzyjaźnionych watah. Mimo wszystko Irina ignorowała jego uwagi i
nadal pielęgnowała znajomość z Ravenem. W końcu ojciec Iriny całkowicie
zabronił jej przyjaźnić się z nim i obydwa szczeniaki zmuszono do
rozstania.
Dzień
po tym wydarzeniu watahę zaatakowały wrogie wojska z sąsiedniego stada,
z którym od lat prowadzono wojny. Odbyła się wyjątkowo krwawa walka,
niekiedy nawet nie oszczędzano wader i szczeniąt. Pary Alfa, Beta i
Gamma poległy, a ich rodziny zamordowano. Resztę albo dobito, albo
wzięto do niewoli. Ravenowi udało się uciec razem z Lignu -
najbliższej przyjaciółce jego rodziny. Lignu specjalizowała się w łowach
i znała las jak nikt inny. Obydwoje skryli się w starej, opuszczonej
grocie oddalonej paręnaście kilometrów dalej. Niestety, Raven uciekając
przez pobojowisko został uderzony mocno w głowę i stracił przytomność. Poskutkowało to utratą pamięci. Nie wiedział, jak się nazywa, skąd
pochodzi, co się właśnie stało... Lignu uznała, że nie przypomni Ravenowi o
jego przeszłości, ponieważ jest zbyt mały żeby poradzić
sobie z faktem zamordowania jego watahy i rodziny. Byłoby to dla niego
zbyt traumatyczne.
Od
tej pory Lignu wychowywała Ravena jak własnego syna. Nie należeli teraz
do żadnej watahy, bo nikt nie chciał przyjąć samotnej matki ze
szczenięciem. Podawała się za jego prawdziwą matkę. Była to jedyna
droga, aby zapewnić wilczkowi szczęście. Gdy Raven osiągnął wiek 15 lat
(wilczych), Lignu zginęła w tajemniczych okolicznościach. Niektórzy
mówią, że znaleziono jej ciało otrute jakąś tajemniczą substancją. Raven
długo poszukiwał swojej macochy. Po upływie roku pogodził się z faktem,
że odeszła i postanowił wstąpić do pewnej watahy. Przyjęto go już za
pierwszym razem, lecz wyrzucono po paru dniach. Alfa znalazł lepszego
wilka na stanowisko Ravena i wygnał przybysza. Nasz bohater próbował
jeszcze wiele razy wstąpić do jakiegoś stada, ale za każdym razem
spotykał się z odmową. Tak spędził 4 wilcze lata żyjąc w
samotności na pustkowiu aż do momentu, kiedy przyjęto go do Czarnego
Królestwa.
*****************************************************
Ostatnie op.: styczeń 2016
Godność: Tadashi Eric Hamada
Ksywka: Lalkarz, Tadek
Płeć: Basior
Rasa: Ogień 30%, Iluzja 30%, Magia 40%
Funkcja: Szaman, Nauczyciel Młodych
Stanowisko: chłop
Stanowisko: chłop
Orientacja: Biseksualny
Zakochany w: Tymczasowy brak danych.
Partner: Tymczasowy brak danych.
Szuka nowego partnera: Tak.
Wiek: 3 lata i 2 miesiące
Data urodzenia: 19-07
Charakter: Jestem bezpośredni, zwykle wyrażam swoje zdanie i nie boję
się „hejtów” na mnie za to. Bawi mnie nietolerancja na odmienność
wyglądu, zdania lub poglądów politycznych. Jestem odważny i pewny siebie
oraz swoich możliwości. Zaopiekuję się każdym, nawet najbardziej wredną
suką, mam dobre serce, będę ci zawsze bratem. Nigdy nie plotkuj na mój
temat i nie zawiedź mojego zaufania (które i tak trochę trudno zdobyć,
chyba że na dzień dobry widzę, że jesteś spoko), bo ci nie wybaczę,
bowiem należę do osób pamiętliwych. Jestem osobą wrażliwą, ale nie daję
tego po sobie poznać, doceniaj ją o ile potrafisz ją dostrzec. Boli mnie
jak ktoś nie docenia moich starań i wkładu w coś w co włożyłem kawałek
swojego serca i duszy, doceniaj to, ale nie praw mi komplementów, bo
poczuję się zbyt pewnie i się rozleniwię i zaniedbam to o co dbałem.
Kiedy mówię „nie” to znaczy „nie”, nie obrażaj się za moją
bezceremonialność, bo to nie jest atak na ciebie, jak nie zwyczajnie nie
potrafię być inaczej asertywny. Krzyczę, przeklinam, ale ja już taki
jestem musisz się do tego przyzwyczaić. Zawsze dostaję to co chcę,
ponieważ zawsze walce o to. Jestem dominujący i jak ktoś chcę nade mną
dominować to już wolę pracować sam. Mimo tego, że może się wydawać, iż
mocno spętam po ziemi, to jestem tego zupełnym przeciwieństwem, kocham
się bawić, żartować, marzyć i mieć głupawkę. Jestem nerwowy i
niecierpliwy, często też mam słomiany zapał do błahych rzeczy. Nastawiam
karku dla osób, które darzę szacunkiem. Nie lubię jak ktoś nie trzyma
się pewnych granic i przesadza z czymś, zwyczajnie łamie zasady
społeczne. Jestem hojny o ile ktoś mnie bezczelnie nie wykorzystuje.
Nienawidzę rutyny, lubię być wolny od nudy, a ja naprawdę szybko się
nudzę. Jestem dynamiczny, silny przez co niezależny od wszystkiego, sam
ustalam zasady gry i nikt mi w tym nie przeszkodzi. Bronię słabszych i
pilnuje zasad moralności oraz sprawiedliwości. Jestem uczciwy, bo nie
widzę sensu w kłamstwach, no chyba że są to kłamstwa w dobrych
intencjach z czystej miłości, ale nie wiem czy to można bezpośrednio
zaliczyć do kłamstw. Pod tą skorupą silnego dowódcy, kryję się wrażliwy
na piękno i wszystko inne rysownik, dbam o to aby nikt tego nie
wykorzystał przeciwko mnie. Kiedy zaczyna się robić ze mną źle polecam
zamknąć mnie w izolatce. Bywają dni kiedy jestem niepohamowany w gębie,
sadystyczny i niszczę wszystko co napotkam. Staję się wtedy istnym
destruktorem i nie patrzę na to czy robię komuś krzywdę czy też nie.
Moja agresja w takim stanie niema granic.
Żywioł: Magia, Ogień, Materia
Umiejętności:
~Magia~
× chyba każdy wie na czym polega gra Diablo (a jak nie wie to niech
poczyta lub zagra), jestem takim czarownikiem z tej gry i ogranicza mnie
tylko ilość many, jednak rozwijając swoje umiejętności, zwiększa się
też ilość many ×
~Ogień~
× wytwarzam kręgi ognia, miotam kulami ognia i inne te takie pierdoły ×
× jedna szczególna moc podana niżej ×
~Materia~
× tworzę coś z niczego, czyli, np. „Pstryknąłem palcami, a w koło mnie
zebrał się dym w każdym odcieniu szarości. Nie dłużej jak pięć sekund
później, obok mnie leżały wszędzie na podłodze narzędzia i materiały
potrzebne mi do pracy ×
~ z rzadka, kiedy mój mózg dostaje pierdolca, albo pierdolca
spowodowanego Krwawą Pełnią (która wypada jeden nocy – 29 lipca)
zmieniam się w downa, znaczy się demona z najgłębszej otchłani piekieł.
Nie ma wtedy przebacz: trzeba mnie zamknąć lub spierdalać gdzie pieprz
rośnie, bo grozi to rzezią galicyjską~
~jestem urodzonym dyplomatą, ale się nie chwale~
~tańczę~
~jestem zdolnym naukowcem, inżynierem, architektem, nauczycielem~
~jestem mistrzem sarkazmu, podtekstu i ciętej riposty naraz, ale to tylko czasami~
~wybitnie strzelam z wiatrówki~
~szybko się uczę~
~przemieszczam się niezauważenie~
~rysuję i gram na instrumentach klawiszowych i strunowych~
~szybko biegam~
Ulubione miejsce: Fioletowa Grota
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Od paru tygodni brak, dokładnie od 6 tygodni
Historia: Wiecie jak to jest mieć wszystko, a za chwilę nic? Doprawdy nie
mogę tego pojąć, że przez jedno słowo nie tak zostałeś wydziedziczony.
Nikt ci nie chcę uwierzyć, że to nie ty popełniłeś zbrodnie wykonaną na
własnym bracie, którego kochałeś i broniłeś własną piersią. Risvel,
wadera, której uczucia odrzuciłem ciętą ripostą zabiła mojego brata i
powiedziała, że to ja. W tym czasie byłem na samotnym polowaniu. Krew,
którą byłem ubrudzony uznano za dowód tego czynu. Suka wszystko
dokładnie przemyślała… Zostałem łagodnie potraktowany i wydalony z
watahy oraz wydziedziczony. Wiele nocy nie przespałem, bo się tułałem
i unikałem wszystkich.
Na Howrse/Email: Hansu/sherpopiska@gmail.com
Po przemianie:
*****************************************************
Ostatnie op.: styczeń 2016
Godność: Noodle (czytaj Nudel)
Ksywka: Noo (Nu)
Płeć: Wadera
Rasa: 80% Wilk Wiosny
Funkcja: budowniczy, szpieg
Stanowisko: chłopka
Stanowisko: chłopka
Orientacja: hetero
Zakochana w: brak
Szuka nowego partnera: tak
Wiek: 4 lata
Data urodzenia: ?
Charakter: Jest agresywna i nieufna. Musi naprawdę kogoś polubić, aby
zaczęła być gadatliwą i zabawną waderą, którą ma w sercu. Trudno zdobyć
jej zaufanie, lecz inaczej było z Severusem.
Żywioł: woda, natura i cisza
Umiejętności: Woda: chodzi po wodzie, kiedy dotknie wody wszystkie jej
rany goją się, potrafi wytworzyć tsunami i panować nad nim, świetnie
pływa, może oddychać pod wodą, potrafi strzelać strumieniem wody,
zmienia stan skupienia wody
Natura: wytwarza przedmioty z roślinność, panuje nad roślinami, jest
świetną ogrodniczką i rolniczką, może przyspieszać rośnięcie roślin,
potrafi przygotowywać pyszne potrawy z owoców i warzyw
Cisza: wyczuwa zakłócenia ciszy w promieniu kilometra, paraliżuje
poprzez falę ciszy, posiada idealny słuch, medytacja przy ciszy odnawia
jej energię
Inne: potrafi przemieniać się w człowieka, jest bardzo szybka, zwinna.
Hobby: kocha medytować w idealnej ciszy
Ulubione miejsce: Wodospad Adrtemetdri
Mieszka w domu: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: nie zna
Przyjaciele: Severus
Wrogowie: wszyscy którzy uważają się jej wrogiem
Historia: Od razu po urodzeniu jej matka ją porzuciła. Noodle już od
dzieciństwa żyła w zgodzie z naturą. Była bardzo wysportowana. W wieku
roku zobaczyła wioskę. Wbiegła do jednej z restauracji i wykradła z niej
cały makaron. Od tego wzięło się jej imię. Robiła tak przez dłuższy
czas. Pewnego razu chciała jak zwykle wykraść jedzenie, lecz nie ona
jedyna miała taki plan. Była tam też wadera o imieniu Atena. Kłóciły się,
która była pierwsza i która weźmie łup. W końcu podzieliły jedzenie na
pół i uciekły. W czasie ucieczki poznały się. Od tego czasu wszystko
robiły razem. W wieku około roku i pół postanowiły walczyć na wojnie za
pieniądze. Opłacało im się to bardziej niż codzienne kradnięcie. Raz na
wojnie Noodle pomyliła Atenę z wrogiem i wbiła jej nóż w klatkę
piersiową. Od razu wzięła ją na ręce i biegiem zaniosła do najbliższej
wioski. Tam lekarz ją opatrzył i uświadomił Noodle, że mogła zabić swoją
jedyną przyjaciółkę. Ona wtedy uciekła. Biegła przed siebie cały dzień.
Wtedy obiecała sobie że nikogo już nie zrani. Po tym przeżyciu nikogo
nie poznała do czasu przybycia na tereny watahy Czarnego Królestwa...
Na Howrse: lilissa1
Po przemianie:
w człowieka
*****************************************************
Ostatnie op.: styczeń 2016
Godność: Anays (Anais)
Ksywka: Ann
Płeć: wadera
Rasa: 10% Wilk Miłości, 90% Wilk Wody.
Funkcja: budowniczy
Stanowisko: chłopka
Orientacja: hetero
Zakochana w: Warror
Partner: chłopak Warror
Szuka nowego partnera: nie
Wiek: 3 lata i 5 miesięcy
Data urodzenia: 29 kwietnia
Charakter: Ann jest spokojna i miła. Konflikty rozwiązuje słownie, nie siłą. Tryska energią, ale umie nad nią zapanować. Całą swoją siłą modli się do bogów. Nie jest łatwowierna, lecz można jej zaufać. Zachowuje powagę w niebezpiecznych sytuacjach. Chętnie ratuje wilki z tarapatów.
Żywioł: Miłość, Woda
Umiejętności:
Miłość:
umie sprawić że wilki się zakochują
Woda:
włada nad wodą (umie po niej chodzić, wywoływać tsunami, trzęsienia ziem), umie oddychać pod wodą.
Ogólne:
szybkie bieganie
Hobby: Siedzenie pod wodą.
Ulubione miejsce: Wodospad Adrtemetrdi
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: nieznana
Przyjaciele: szuka
Wrogowie: brak
Historia: Została porzucona jako szczeniak. Po urodzeniu miała długie łapki i chude ciało. Jadła wszystko to, co ludzie wyrzucili do lasu. Kiedy trochę podrosła nauczyła się polować na małe zwierzaki. Po ukończeniu pełnoletności postanowiła odszukać watahę. Była pod bramą Białego Królestwa - za jasno dla jej oczu. Aż w końcu znalazła swój dom, Czarne Królestwo.
Na Howrse:Bajlando.pl
**************************************************
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
*****************************************************
(Autor obrazka: RysunkowaSucharia)
Godność: Selene
Ksywka: Sel
Płeć: wadera
Rasa: 100% Wilk Cienia
Orientacja: hetero, o innych dziwactwach nie chcę słyszeć
Zakochana w: brak
Partner: brak
Szuka nowego partnera: tak
Wiek: 3 lata
Data urodzenia: 26 marca
Charakter: Jest typową samotniczką. Znaczy nikt nie jest typowy, ale to szczegół. Praktycznie nie ma bliskich przyjaciół. Nawet dobrze znosi obecność innych, ale nie w nadmiarze, ponieważ długie przebywanie w tłumie ją męczy. Jest nieśmiała, chyba że ma stanąć w obronie wilków, które darzy sympatią, wartości, które wyznaje. A lubi oddawać się ideom. Najbardziej nienawidzi, kiedy ktoś pogwałca tradycje. Uwielbia wędrować, ponieważ zazwyczaj jest wtedy sama, a poza tym ma dużo czasu na rozmyślenia, które sprawiają jej przyjemność. Dobrze czuje się w nocy, za to nie przepada za wieczorami. Tłumaczy to sobie na dwa sposoby. Po pierwsze tuż po zachodzie słońca noc jest najmniej przyjazna. Poza tym, o zmierzchu odeszła jej matka.
Żywioł: mrok
Umiejętności:
- umie spowodować zaćmienie księżyca,
- czasami również słońca, ale to czasami jej nie wychodzi,
- potrafi zamienić się w swoją mroczną wersję (jest wtedy całkiem czarna i trochę większa), wzrasta wtedy jej sprawność fizyczna,
- łowienie ryb,
- znajomość języka archaicznego, efektem tego jest używanie przez nią praktycznie wymarłego czasu zaprzeszłego, ale spokojnie, generalnie Selene wysławia się normalnie.
Hobby:
- łowienie ryb,
- bieganie nocą po lesie,
- wędrówki,
- spanie (o ile żaden telepata nie wciska się do jej umysłu).
Ulubione miejsce: na razie szuka
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: nieznana
Historia: Jej ojciec był zmuszony do opuszczenia matki z małą Selene. Możliwe, że w całym zdarzeniu brało również udział rodzeństwo wadery, jednak tego na razie nie udało jej się ustalić. Rodzicielka opiekowała się swoim dzieckiem. Mieszkała niedaleko jakiejś osady ludzkiej, dzięki temu jej córka dowiedziała się trochę o kulturze tych istot, co okazało się pomocne w jej przyszłym życiu. Niedługo po skończeniu roku została bowiem osierocona i musiała jakoś radzić sobie sama. Wyruszyła w poszukiwaniu innych wilków, należenie do społeczności było jej na rękę (łapę?). Przez jakiś czas błąkała się przemierzając puste tereny aż w końcu spotkała małą watahę. Należała do niej przez jakiś czas, jednak grupa rozpadła się. Zaczęło się ponowne poszukiwanie "stada", którego efektem było przybycie tutaj.
Głos Selene
Na Howrse: tajemniczy ktoś
Inne obrazki:
Starszy obrazek:
*****************************************************
Ostatnie op.: styczeń 2016
Godność: Anays (Anais)
Ksywka: Ann
Płeć: wadera
Rasa: 10% Wilk Miłości, 90% Wilk Wody.
Funkcja: budowniczy
Stanowisko: chłopka
Orientacja: hetero
Zakochana w: Warror
Partner: chłopak Warror
Szuka nowego partnera: nie
Wiek: 3 lata i 5 miesięcy
Data urodzenia: 29 kwietnia
Charakter: Ann jest spokojna i miła. Konflikty rozwiązuje słownie, nie siłą. Tryska energią, ale umie nad nią zapanować. Całą swoją siłą modli się do bogów. Nie jest łatwowierna, lecz można jej zaufać. Zachowuje powagę w niebezpiecznych sytuacjach. Chętnie ratuje wilki z tarapatów.
Żywioł: Miłość, Woda
Umiejętności:
Miłość:
umie sprawić że wilki się zakochują
Woda:
włada nad wodą (umie po niej chodzić, wywoływać tsunami, trzęsienia ziem), umie oddychać pod wodą.
Ogólne:
szybkie bieganie
Hobby: Siedzenie pod wodą.
Ulubione miejsce: Wodospad Adrtemetrdi
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: nieznana
Przyjaciele: szuka
Wrogowie: brak
Historia: Została porzucona jako szczeniak. Po urodzeniu miała długie łapki i chude ciało. Jadła wszystko to, co ludzie wyrzucili do lasu. Kiedy trochę podrosła nauczyła się polować na małe zwierzaki. Po ukończeniu pełnoletności postanowiła odszukać watahę. Była pod bramą Białego Królestwa - za jasno dla jej oczu. Aż w końcu znalazła swój dom, Czarne Królestwo.
Na Howrse:Bajlando.pl
**************************************************
Ostatnie op.: styczeń 2016
Godność: Warror
Ksywka: Warroru
Płeć: basior
Rasa: 70% Wilk Muzyki, 30% Wilk Pogody (do potwierdzenia)
Funkcja: budowniczy, poszukiwacz jedzenia
Stanowisko: chłop
Orientacja: hetero
Partnerka: dziewczyna Anays
Szuka nowej partnerki: tak
Wiek: 5 lat
Data urodzenia: ?
Charakter: Warror jest miłym i szalonym basiorem, który zachowuje się jak duży dzieciak.
Ciągle
do głowy przychodzą mu nowe szalone pomysły przez co wpada w tarapaty,
ale jak to on obronną ręką wychodzi bez najmniejszego szwanku. Jest
bardzo wesoły i zabawny. Jeśli trzeba potrafi być bardzo poważny walczyć
o to co słuszne i w obronie innych.
Zawsze próbuje pomóc jak tylko może. Łatwo się zakochuje.
Żywioł:: Różnego rodzaju fale np. dźwiękowe, Zmiennokształtność
Umiejętności: - Łączenie ze sobą fal np. uderzeniowej w ponaddźwiękową lub lasera
- Zmiana w każdą istotę
- Bardzo dobrze gra na gitarze (ze śpiewaniem gorzej :d)
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Brat: Bully Scamp (Error)
Siostra: Ellie
Siostrzenica: Koati
Przyjaciele: na razie nikt
Wrogowie: poza watahą
Historia: Warror
wychowywał się w niebie jako anioł. Niestety nie podobały im się tam
jego wybryki, więc wyrzucili go i odesłali na Ziemię, gdzie zamieszkał
wkraczając na złą drogę. Na szczęście się opamiętał i znów stał się
dobry. Dużo podróżował, napotykając nowe przygody na swojej drodze ludzi
wrogów i inne rzeczy. Pewnego razu dotarł na teren watahy i postanowił
do nich dołączyć.
Na Howrse: mija1122330
Inne obrazki:
z bratem jak byli mali:
jako człowiek:
*****************************************************
Ostatnie op.:luty 2016
Godność: Segra
Ksywka: Segi
Płeć: Wadera
Rasa: Wilk Wody (100%)
Funkcja: Budowniczy, opiekunka młodych.
Stanowisko: chłopka
Orientacja: Hetero
Szuka nowego partnera: Tak
Wiek: 6 lat i 5 miesięcy
Data urodzenia: 18 kwietnia
Charakter: Segra jak na Wilka Wody przystało jest spokojna i opanowana,
ale też nieśmiała. Nie lubi się wtrącać, by nie narobić sobie wrogów,
czy nieprzyjaciół, którzy nie są jej ani trochę potrzebni. Próbuje
unikać konfliktów z tego samego powodu. Lubi poznawać nowe osoby, lecz
przeważnie unika towarzystwa, nawet jednego wilka. Przez swoją
nieśmiałość jest w pewnym stopniu nieufna. Pilnuje swojego języka i umie
dwa razy poważnie się zastanowić nad tym, co powie. Nie lubi się
chwalić, więc synonimem tego stwierdzenia będzie to, że jest skromna.
Łatwo się wzrusza przy romantycznych czy smutnych scenach, jest bardzo
wrażliwa, jednak nie łatwo ją urazić, bo ma poczucie własnej wartości.
Umie dobrze pocieszyć w każdej chwili, nawet wtedy, gdy sytuacja
przypomina jej wspomnienia z przeszłości, jest to dla niej dodatkowa
motywacja do pomocy, którą lubi nieść. Uwielbia "te słodkie wilcze
szczeniaczki", dlatego się nimi opiekuje. Bez sensu by było, jakby się
nimi opiekowała i jednocześnie nienawidziła, prawda? Każdą wolną chwilę
spędza sama przy jej żywiole - wodzie. "Czuję się przy moim żywiole jak
ryba w wodzie! *cichy śmiech*" - Segra. Jest zdecydowanie zimnolubna i
nie znosi skwarów.
Żywioł: Woda
Umiejętności: Pływanie i chodzenie po wodzie to jedne z najbardziej
rozwiniętych umiejętności Segry. Opanowała te umiejętności niemalże do
perfekcji! Jednak nikt nie jest idealny, w tym Segra, musi dużo czasu
poświęcać na dalsze rozwijanie tych umiejętności. Jak na pływaka
przystało jest szybka i zwinna. W wolnym czasie lubi rozwijać również
śpiew. Umie oddychać pod wodą przez bardzo długi czas i panuje nad tym
żywiołem. Umie zdematerializować się, ale niestety tylko w wszelkie
stany skupienia wody.
Hobby: Pływanie i śpiew
Ulubione miejsce: Na razie szuka
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Opiekunka/Przybrana matka: Saga [*]
Historia: Segra nie pamięta swojej rodziny, jednak ja Wam uchylę kim
była jej rodzina. Matka nie wiedziała, kim jest ojciec Segry. Jednak nie
pałała miłością do swojej córki, "idąc na polowanie" zostawiła ją w
niezbyt ukrytej "kryjówce". Segra po długim oczekiwaniu na matkę zaczęła
ją nawoływać. To właśnie Saga przechadzając się po lesie usłyszała
nawoływanie szczenięcia - w tym przypadku Segry. Nie miała sumienia, by
zostawić ją samą w tym lesie. Jednak obserwowała to miejsce aż do
wieczora, jednak po małą waderę nikt nie przyszedł. Wzięła ją w pysk i
zaniosła do swojego mieszkania, konkretnie szałasu. Opiekowała się nią,
aż do śmierci. Jednak można powiedzieć że szczęśliwie, gdyż ze starości i
w ramionach swojej "adoptowanej" córeczki. Wiedziała, że wychowała ją
dobrze i poradzi sobie w dalszym życiu bez niej. Segra czuła, że Saga
wiedziała co ją czeka i nie opierała się śmierci, była już spokojna.
Przeżyła u Sagi większość swojego życia, a teraz... teraz tylko szuka
przygody i kieruje się instynktem - szuka watahy.
*****************************************************
Ostatnie op.: marzec 2016
Godność: Shati
Godność: Shati
Ksywka: Jej duch nazywa się Bakura, dlatego czasami może się tak przedstawiać. Przyjaciele mogą mówić na nią Shat.
Płeć: Wadera
Rasa: 50% Wilk Cienia, 50% Wilk Iluzji
Funkcja: Zamaskowany morderca i budowniczy, bo jakże by inaczej?
Stanowisko: budowniczy
Stanowisko: budowniczy
Orientacja: Biseksualna, jeśli mam wybrać jeden z wymienionych, chociaż w rzeczywistości jest raczej aseksualna
Zakochana w: Shati nie wie jak to jest być w kimś zakochana, więc nawet
jeśli kogoś kocha, to o tym nie wie. Aktualnie najbliższy jej jest
Bakura, jednak łączy ich coś innego niż miłość do kochanka
Partner/Partnerka: Nie ma
Szuka nowego partnera/partnerki: Nie
Wiek: 2 lata i 10 miesięcy
Data urodzenia: 23 października
Charakter: Jak na mieszankę wilka cienia i iluzji przystało, Shati jest
osobą bardzo skrytą. Co prawda dość łatwo jej jest się z kimś
zaprzyjaźnić, ale każda rozmowa z nieznajomymi to dla niej coś
przerażającego, a nawet swoim najbliższym przyjaciołom nie mówi całej
prawdy o sobie. W towarzystwie znajomych osób udaje śmiałą i zabawną, co
wychodzi jej całkiem nieźle, jednak czasami nawet ona zalicza wpadki.
Ale, ale! Nie oznacza to, że Shati zawsze jest milutką, przestraszoną
waderą! Tak bardzo boi się innych, ponieważ w rzeczywistości jest ona
bardzo wredna i złośliwa i nie chce, by się to wydało, by nie została
odrzucona przez ważne dla niej osoby. A osoby dla niej nie ważne...
Szczerze mówiąc, gardzi sporą częścią wilków. Bardzo łatwo ją do siebie
zrazić przez rzeczy pozornie nieistotne: głupi uśmiech, niepotrzebny
gest łapą czy nadgorliwe wyjaśnianie czegoś oczywistego. Tego ostatniego
szczególnie nienawidzi, bo czuje się, jakby ktoś traktował ją jak
idiotkę. Jest też uparta i ambitna, uwielbia uczyć się nowych rzeczy i
pogłębiać swoją wiedzę na różne ciekawe tematy. No i leniwa, często woli
być głodna niż ruszyć dupę i coś zjeść. Swoja własna przeszłość mało ją
obchodzi, ale nie przeszkadza to w byciu zafascynowaną przeszłością
innych, a przyszłość to już zupełnie olewa. "Niech się dzieje wola
nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba", co ma być to będzie i tyle w
temacie. Ma dość nietypowe lęki, boi się na przykład koni. Chociaż boi
się rozmawiać z obcymi, to jeszcze bardziej boi się samotności, która na
szczęście nie zagraża jej zbyt często, ponieważ zawsze ma przy sobie
Bakurę. Co jeszcze...? Niby nie lubi, jak się jej rozkazuje, ale bez
kogoś "nad sobą" zwyczajnie nie ma pojęcia co robić oraz jest
perfekcjonistką. No, to chyba tyle.
Żywioł: Mrok, Iluzja
Umiejętności:
- Potrafi stawać się niewidzialna
- Potrafi teleportować się cieniem. Odległość zależy od intensywności
cienia - im go więcej i im jest ciemniejszy, tym dalej Shati może się
przenieść. Dotyczy to zarówno miejsca, z którego się teleportuje jak i
miejsca, do którego się teleportuje
- Umie stworzyć pewnego rodzaju iluzję: wilkowi przez nią dotkniętemu
wydaje się, że wszystko nagle pociemniało, w okół niego unosi się gęsty,
czarny dym, a z rzucanych przez niego cieni pojawiają się i znikają
tajemnicze, przerażające kształty. W zasadzie nie robi to nic więcej
poza przestraszeniem biednej osóbki
- Tworzy materialne kształty z ciemności. Może w ten sposób stworzyć
broń, swojego obrońcę, dodatkową kończynę, własną kopię czy nawet
kubeczek na kawę, jednym słowem - cokolwiek. W razie potrzeby może
również łatwo stworzone przedmioty zniknąć
- Może dowolnie zmieniać swoje ciało. Skrzydła, drugi ogon czy zamiana w
człowieka lub w dym nie stanowią dla niej problemu, jednak nie może
używać tej umiejętności zbyt długo
- W jej oczach zaklęty jest duch, którego wedle swoich zachcianek może
więzić lub wypuszczać. Gdy Shati mu na to pozwoli, przyjmuje formę
białego wilka z metalowymi obręczami na szyi i przednich łapach, do
których przyczepione są łańcuchy lub czarnej, mglistej iluzji również
przypominającej wilka, jednak bezcielesnej. Kiedy jest uwięziony w sercu
Shati, często razem rozmawiają. Jest on znacznie starszy, mądrzejszy i
silniejszy od swojej „gospodyni”, dlatego często jej pomaga. Bakura nie
ma zwykłego wilczego zapachu, bardzo ciężko jest go jakoś opisać, ale
pierwsze co przychodzi na myśl to śnieg - rzecz raczej nie mająca zbyt
silnej woni. Zazwyczaj oczy Shati są zwyczajnie błękitne, „nicie”
przedstawione na obrazku pojawiają się, gdy rozmawia z Bakurą lub gdy
jest on uwolniony. Bakuś nie może zbyt długo przebywać w swoim własnym
ciele, gdy odbija się to na zdrowiu zarówno jego jak i Shati.
Hobby: Nie ma jakiegoś konkretnego hobby. Robi wszystko, by tylko się
nie zanudzić na śmierć, a najczęściej jest to wymyślanie różnych
niestworzonych historii i zwyczajne gdybanie, czasem też podsłuchiwanie.
Ulubione miejsce: Polana Iliovasilema
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Matka nazywała się Shadow, a ojciec Mediom. Nie miała
rodzeństwa, jednak wszystkie szczenięta w jej stadzie traktowały siebie
nawzajem jak braci i siostry.
Przyjaciele: Bakura. Kiedyś miała więcej, ale przecież musiała opuścić
dom i na razie nikogo tu nie zna na tyle dobrze, by móc go nazwać
„przyjacielem”
Wrogowie: Nie ma jakichś śmiertelnych wrogów, ale jest sporo osób, za którymi nie przepada
Historia: Urodziła się w czymś w rodzaju watahy najemników. Każdy
szczeniak szkolony był w zależności od cechu, do którego należeli jego
rodzice (w przypadku wader - matka, u basiorów - ojciec). Jej akurat
matka była szpiegiem, także została wytrenowana pod kątem bezszelestnego
poruszania się i bycia niezauważalną, a także aktorstwa, co nawet
nieźle jej wychodziło, ale nie potrafi wykorzystać tego w praktyce.
Polowania i walki, rzecz jasna, również się uczyła. Poza tym, wpojono
jej podstawowe zasady dyplomacji i wartości, m.in. to, że nie zależnie
od tego, jak źle jest, zawsze może być gorzej. Pewnego dnia stado
zostało zaatakowane przez najsilniejszą watahę w okolicy, której Alfa
bał się konkurencji ze strony jego członków. Szczenięta miały zostać
przeniesione w bezpieczne miejsce, tak też się stało. Shati jako
najstarsza ze szczeniąt zaprowadziła resztę jak najdalej od miejsca
walki. Schronili się w jaskini, ukryci dodatkowo iluzją maskującą ich
zapach. Gdy zapach krwi i walki osłabł, wyszli z ukrycia, ale w ich domu
nikogo już nie było, skierowali się więc do siedziby wrogiej watahy.
Alfa zgodził się zaopiekować większością maluchów, ale tych nieco
starszych przegnał. Zostali razem w trójkę: Shati, fioletowa wadera
Quinque i niebieskawy basior Astral. Quinque poszła z Astralem, a Shadi
ruszyła we własną stronę. W czasie podróży przeżyła kilka ciekawych
przygód, m.in. poznała Bakurę - ducha, którego przypadkiem zaklęła w
swoich oczach.
Na Howrse: luna mia
Po przemianie/Inne zdjęcia:
Bakura pierwsza forma:
Bakura druga forma:
***************************************************** Bakura pierwsza forma:
Bakura druga forma:
Ostatnie op.: maj 2016
Godność: Allas
Godność: Allas
Ksywka: All
Płeć: Basior
Rasa: 50% Wilk Pogody, 50% Wilk Światła
Orientacja: Hetero
Zakochany w: Brak
Partner: Brak
Szuka nowego partnera: Tak
Wiek: 4 lata i 4 miesiące
Data urodzenie: 4 Maja
Charakter:
Allas jest dosyć spokojny. Ciężko wyprowadzić go z równowagi. Na co
dzień, bardzo przyjacielski. Chętnie zdobywa nowe znajomości. Jest w
stanie uspokoić wszelkie zło, zakończyć panikę. Można mu zaufać, raz
powierzone sekrety zostają sekretami już na zawsze. Stara się zmienić
wszystkich na lepsze, choć ma świadomość że nikt nie jest idealny. Sam
ma jednak drobne kompleksy. Jest oznaką harmonii w niespokojnym
towarzystwie. Jest w stanie uspokoić wszystkich i wszystko.
Żywioł: Pogoda, światło
Umiejętności:
- Kontrolowanie pogody
- Może oślepiać swoich przeciwników smugami światła
Hobby: Długie spacery, bawienie się pogodą
Ulubione miejsce: Góry Amukudyeroweji
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina:
- Astoria (matka) [*]
- Fallen (ojciec ) [*]
Historia:
Rodzice Allasa nigdy nie należeli do żadnej watahy. Urodził się on w
Alpach, stąd wzięło się jego zamiłowanie do gór. Dorastał w całkowitym
spokoju. Jednak gdy All skończył 2 lata jego miejsce zamieszkania
napadli kłusownicy. Zabili jego rodziców, a on cudem się przeżył. Po tym
zdarzeniu Allas żył w całkowitym spokoju, ciszy, samotności. Ciągle
jednak marzył o towarzystwie. Przetrwał tylko dzięki swoim żywiołom.
Zaczął życie od nowa. Odnalazł watahę i postanowił szerzyć spokój dalej.
Na Howrse: hoti75
*****************************************************
Ostatnie op.: lipiec 2016
Godność: Jej pełne imię brzmi Florence Valerie Justs, ale normalnie każdy zwraca się do niej Florence, bądź po ksywce.
Ksywka: Flore
Płeć: wadera
Rasa: 60% Wilk Ziemi, 30% Wilk Kryształu, 10% Wilk Iluzji
Orientacja: Zdecydowanie hetero
Zakochana w: brak
Partner: brak
Szuka nowego partnera: Nie jest desperatką, szukającą miłości, ale na pewno ucieszył by ją ktoś, kto ją pokocha.
Wiek: 4 lata i 4 miesiące
Data urodzenia: 18 maja
Charakter: Florence jest bardzo zdecydowana. Dobrze wie czego chce.
Aktualnie, jest nieco zagubiona. Potrafi pokazać ząbki. Dumnie stąpa po
ziemi. Nie lubi mówić o sobie. Z drugiej strony jest bardzo uprzejma i
pomocna. Lojalność to dla niej podstawa wszystkiego. Nie zdarzyło się
jeszcze, żeby wybaczyła zdradę. Ma swoje zasady, których się trzyma.
Lubi wyjątkowych ludzi, którzy są sobą. Nienawidzi gry, sztucznych
wilków. Zdecydowanie woli swoją wilczą naturę. Człowiekiem staje się
tylko, jeśli przed kimś ucieka, lub, gdy naprawdę tego potrzebuje, gdyż
jak wiadomo wilk nie może wszystkiego. NIKT, ale to nikt nie zna jej w
dwóch postaciach i na chwilę obecną tak jest dobrze. Właściwie jako
człowiek stara się z nikim nie rozmawiać. Jest bardzo ciekawska i
sprytna. Szybko dochodzi do rozwiązania. Niestety, nie potrafi rozpoznać
kłamstwa, dlatego, gdy kogoś nie zna, nie jest w stosunku do niego
ufna. Jest bardzo wymagająca. Jest perfekcjonistką, chce, aby wszystko
szło po jej myśli. W stosunku do przyjaciół potrafi się wygłupiać oraz
ma dobre poczucie humoru. Zawsze pamięta o uroczystościach.
Żywioł: Ziemia, kryształ, iluzja
Umiejętności:
ZIEMIA:
- Potrafi przyspieszyć wzrost roślin.
KRYSZTAŁ:
- Może wyczuwać kamienie szlachetne na odległość.
ILUZJA:
- Może stać się niewidzialna.
Jest bardzo dobra w geografii.
Hobby: Uwielbia podróże. Interesuje się różnymi kulturami. Lubi podziwiać piękne widoki i zwiedzać.
Ulubione miejsce: Na chwilę obecną podoba jej się Polana Iliovasilema.
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Matka – Gloria Clark Justs
Ojciec – Nyras Klaus Justs
Bracia bliźniacy – Kol Gallardo Justs oraz Finn Oliver Justs
Młodsza siostra – Felicie Daenerys Justs
Przyjaciele: Dobrze dogaduje się ze Skay i Shaten.
Wrogowie: Tylko z poprzedniej watahy.
Historia: Pochodzi z watahy, której parą Alfa są jej rodzice. Można by
powiedzieć, że miała zagwarantowane życie jak w raju! Władzę, duże
dziedzictwo, szacunek… Jeśli ktoś tak myśli – myli się. Tam, od młodych
Alf wymaga się bardzo dużo. Czasem, muszą pracować nawet więcej niż
zwykłe, chłopskie szczeniaki, czy młode wilki. Przyszła Alfa powinna
dużo wiedzieć i potrafić robić praktycznie wszystko. Niektórzy mówią na
nią „Księżniczka”, ze względu na jej wymagania, ale są one tylko
skutkiem długich nauk, które dostawała w młodości, gdzie wszystko
powinno być idealne! Tak, czy siak, w przyszłości miało jej się żyć
bardzo dobrze i ona o tym doskonale wiedziała. Niestety, nie wszyscy
byli za tym, aby ich watahę prowadziła wadera. Tak Florence zyskała
wielu wrogów. W końcu poddała się. Stwierdziła, że te nauki wiele jej
dały i na pewno przydadzą jej się na nowej drodze życia. Tak pożegnała
się z rodziną. Po długiej wędrówce, trafiła tutaj. Nie wiedząc co i kto
ją czeka, zaczyna nowy rozdział…
Na Howrse: Twist1809
Po przemianie/inne obrazki:
Po przemianie w człowieka (przemienia się bardzo rzadko, tylko, gdy nastąpi konieczność, bądź wtedy, gdy chce się ukryć):
*****************************************************
Ostatnie op.: sierpień 2016
Godność: Mówią na nią Shaten. Nigdy nie podała nikomu swojego imienia.
Ksywka: Dark, Rav i jeszcze jakoś, ale nie mówi o nim
Rasa: 50% Wilk Cienia, 25% Wilk Muzyki, 25% Wilk Kryształu
Orientacja: hetero
Zakochana w: Miłość... dla mnie? Nikt mnie nie chce...
Partner: brak, ale marzy o nim
Szuka nowego partnera: tak
Wiek: 4 lata i 1 miesiąc
Data urodzenia: 16 listopada
Data urodzenia: 16 listopada
Charakter:
Miła, przyjacielska, często tajemnicza, czasami (pfff... czasami na
pewno) wredna, oddana, zawsze pomagająca, jak zdobędziesz jej zaufanie
jest kochająca, ale nikt tak nie zdobył jej zaufania
Żywioł: Mrok
Umiejętności: Śpiewanie, ukrywanie się w cieniu
Hobby: Pisanie piosenek, robienie sztuczek magią.
Ulubione miejsce: Na razie szuka
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Nieznana
Przyjaciele: Filos i Warror Tylko oni zdołali zdobyć moje zaufanie ~ Shaten
Przyjaciele: Filos i Warror Tylko oni zdołali zdobyć moje zaufanie ~ Shaten
Historia:
Kiedy była mała, działała na własną łapę. Nie pamięta co się stało z
rodzicami. Nie wie nawet czemu ją opuścili. Może ją nie kochali... a
może zostawili bo o niej zapomnieli... do dzisiaj o tym nie wie. Od tego
czasu leczyła inne zwierzęta ziołami. Lecz te od razu uciekały ze
strachu. Za każdym razem. Później gdy była starsza przeniosła się na
wilki. Lecz te tak samo. Zawsze pomagała innym, ale oni się jej bali.
Kiedy podrosła, nadal pomagała innym. A oni zawsze uciekali. Marzy o kimś
kto ją pokocha... żeby poczuć, co to znaczy miłość... chce by nikt już
się jej nie bał. Ale oczywiście to jest chyba niemożliwe...
E-mail: roselindereakakirke@gmail.com
Po przemianie:
W człowieka:
W wilka cieni:
*****************************************************
Autor obrazka: Peaceskiies
Ostatnie op.: sierpień 2016
Godność: Jego pełnym imieniem jest Nickolas, jednak zazwyczaj
przedstawia się jako Nick. Tylko taka mała prośba, lepiej mów mu po
pseudonimie
Ksywka: Zdrobniale i po przyjacielsku, Nick, ewentualnie Nico
Płeć: Oczywiście, że samiec! Wystarczy, że zajrzy się mu pod ogon, a się przekona
Rasa: 73% Wilk Chaosu, 27% Wilk Muzyki
Orientacja: Ten basior jest zdecydowanie nikim innym, jak heteroseksualistą
Zakochany w: Pff, jasne... Zakochać to się każdy może, lecz jego to nie dotyczy
Partnerka: Czy jakiejś uda się wytrzymać z tym samcem? Szczerze, wątpię w to...
Szuka nowej partnerki: Błagam, patelnia ci na łeb spadła czy co?
Wiek: Ta okropna kreatura liczy sobie już 4 lata i 4 miesięcy, choć wydaje się młodszy
Data urodzenia: 3 sierpnia
Charakter: Ten oto samiec to prawdopodobnie największy dupek wśród całej
galaktyki. Nie jest zbyt towarzyski. Okropny basior, którego nie
obchodzisz ani ty, ani cokolwiek innego. Masz problem? Twój problem! Nie
wyciągnie do ciebie pomocnej łapy, najwyżej zaśmieje ci się prosto w
pysk i przejdzie obok, niby nic nie zauważając. Tak, ten mocno
zarozumiały cham interesuje się jedynie sobą, a co się dzieje z innymi –
to już nie jego interes. Mimo, że nie uważa się za pępka świata, to
jednak lubi przebywać w samym centrum uwagi. Kocha być głównym punktem
zainteresowania innych. Potrafi zrobić największe głupstwa, byleby
zwrócono na niego uwagę. Wszędzie go pełno, kocha wiedzieć wszystko o
wszystkim. Nienawidzi, gdy ktoś wtyka nos w nie swoje sprawy, mimo, że
sam tak właśnie postępuje.
Nick to zupełnie bezwstydny egoista, który nie widzi świata poza samym
sobą. Kocha, gdy cała uwaga innych jest skupiona wyłącznie na nim. Jest
typem, którego z całą pewnością można by porównać do samego diabła. Tak,
oto przed wami istny szatan, Nickolas we własnej osobie! Tylko uwaga,
lepiej do niego się nie zbliżać, ponieważ prędzej czy później gorzko
tego pożałujesz...
Nick to optymista, który nigdy nie zastanawia się nad tym, co powie czy
zrobi. Nigdy też nie wiadomo, co temu idiocie może strzelić do głowy,
więc lepiej trzymać się od niego na dystans. Odważny, śmiały i
bezwzględny basior, kochający stawać na pograniczu życia i śmierci.
Nienawidzi podejmować jakichkolwiek decyzji, albowiem jest on
niespotykanie niezdecydowanym wilkiem...
Nico jest nieprzewidywalny – nigdy nie możesz być pewien tego, co zrobi.
Jednakże często zdarza się, że zaskakuje samego siebie. Nierozważny i
roztargniony, często postępujący nierozsądnie i głupio – lecz nigdy nie
zawraca sobie głowy swymi błędami, po prostu całkowicie je ignoruje.
Jest strasznie dziecinny, przez co bezmyślnie i nierzadko styka się z
niebezpieczeństwem – kocha ryzyko! Jest chyba nawet lekko szurnięty
psychicznie, gdyż nigdy nie zdaje sobie sprawy z tego co robi... a może
to po prostu cały on? Kto go tam wie, po nim nigdy nic nie wiadomo. Z
nim nigdy nie dojdziesz do porozumienia, a już z pewnością nie dasz rady
wciągnąć go do jakiegoś ciekawego tematu, który go zainteresuje. Ale,
cóż... cuda się zdarzają, i może jednak znajdziesz z nim jakiś wspólny
temat? W każdym razie, Nick'a bardzo ciężko jest zrozumieć i pojąć jego
logikę.
Nickolas nie potrafi w życiu usiedzieć w miejscu. Po prostu MUSI, MUSI
mieć jakieś zajęcie jeżeli akurat nie śpi. Nienawidzi nudy. Jest to też
straszny niecierpliwiec, który tym potrafi wręcz zarazić. Ostrzegam,
lepiej jest mu nie ufać, gdyż nigdy nie można być stuprocentowo pewnym,
czy dochowa powierzonej tajemnicy. Jest niezwykle szczery, to jego cecha
rozpoznawcza. Niezależnie od sytuacji, on zawsze będzie mówił prawdę,
choćby była najgorsza na świecie.
Zawsze chce mieć własne zdanie na wszystko, jest typem, którego
denerwuje gdy ktoś inny decyduje za niego. Nienawidzi tego ogromnie.
Lubi natomiast mocno stawiać na swoim, nawet jeśli wie, że jego zdanie
okazało się fałszywe, to i tak nadal będzie uparcie się go trzymał.
Czasami potrafi stać się na prawdę nie do zniesienia. Umie wytrącić z
równowagi każdego. Czy on jest normalny? Z pewnością NIE. Nie wiem
nawet, czy można go określić nienormalnym... To szaleniec i psychopata, a
świadczy o tym jego częste dziwne i nietypowe zachowanie. Może się to
wydawać absurdalne, ale ten basior mimo wszystko posiada swój rozum,
który przepełniony jest jego wieloma pomysłami. Owszem, to bardzo
sprytny i pomysłowy wilk. Zawsze znajdzie wyjście z każdej sytuacji.
Nie obchodzi go to, co mówią o nim inni. Ma to po prostu gdzieś daleko i
zupełnie się tym nie przejmuje. Oczywiście, szanuje opinie innych osób,
ale jeśli ktoś osądza go po pierwszym spotkaniu ma takiego osobnika
gdzieś. No bo co mówiła matka? "Nie oceniaj książki po okładce"!
Niestety, w jego przypadku się to sprawdza. Wygląda na zarozumiałego,
nieogarniętego i egoistycznego dupka, i właśnie takim jest.
Nienawidzi, kiedy o nim rozmawiają. Chciałby wtedy złapać za gardło
pierwszego, który wpadnie mu pod łapę i zdusić. Tak, Nick w ogóle nie
kontroluje swojej złości. Tuż obok musi stać ktoś, kto go naprostuje, by
kogoś przypadkiem nie zabił. Czasem robi zamieszanie z byle powodu,
potrafi też zamordować za byle pierdołę.
Ten wilk jest dziwny. Niezwykle dziwny... Wpierw potrafi kogoś wspaniale
dobić do samego końca, a następnie zaczyna w zadziwiający sposób
poprawiać mu humor. Nienormalne jest też w nim to, że cały swój gniew,
żal i rozpacz natychmiast przelewa w śmiech – czasem i prawdziwy, nie
udawany. Ot, cały on.
Nie cierpi pomagać, sam też nie oczekuje tego, że ktoś wyciągnie ku
niemu życzliwą łapę. Mimo wszystkiego, poświęci się dla dobra sprawy.
Jako że pochodzi z rodu wojowników, nigdy, ale to przenigdy nie opuści
placu boju, dopóki nie zwycięży. Jest troszeczkę szalony, jeśli chodzi o
walkę. Zazwyczaj bawi się przeciwnikiem i wpędza go w zamieszanie oraz
błąd. Nie posiada wstydu, zrobi wszystko, byleby z tego miał. Raz na
ruski rok ma okres, w którym zachowuje się normalnie. Wtedy jest na tyle
miły, że można z nim pogadać.
I co, nadal chcesz do niego podejść?
Żywioł: Chaos oraz muzyka, naturalnie. Takie trudne do odgadnięcia?
Umiejętności:
• Ogólnie włada nad chaosem, robi co zechce, byleby poprzewracać świat do góry nogami
• Świetnie tworzy i miksuje muzykę
Hobby: Kocha wręcz przewracać świat do góry nogami, jak to wspomniałam
powyżej, a także tworzyć muzykę. Tak, to jego dwa światy – muzyka i
chaos.
Ulubione miejsce: Nick to niezwykle niezdecydowany wilk... jak na razie
nie posiada swej ulubionej części terytorium, lecz może kiedyś wreszcie
się ogarnie i zdecyduje
Mieszka w: Szałasie nr. 12
Rodzina: Nick'a nie za bardzo obchodzi jego rodzina (no bo czegóż można by się spodziewać po takim egoiście jak on?)
Przyjaciele: Raczej nikt z nim nie wytrzyma...
Wrogowie: No, on to wrogów nie ma, choć cały wielki świat go zapewne uważa za swego wroga nad wrogami
Historia: Pewnego dnia (który dla dobra innych najlepiej aby wcale się
nie nadarzył) na świat przyszło małe, białe szczenię z
charakterystyczną czarno-białą grzywką i wąskim, czarnym paskiem sierści
płynącym wzdłuż kręgosłupa szczeniaka – od łba po koniuszek ogona.
Nickolas przybył na świat jako jedyny w miocie, nie posiadał rodzeństwa, a
bynajmniej rodzonego nie. Jego ojciec zmarł niewiele po narodzinach
swego syna. Wtedy na jego miejsce prędko wstąpił inny basior, z którym,
jak się okazało matka Nick'a miała już przedtem romans. Nowy ojczym był
miły dla Nickolas'a, jak i dla swojej żony. Jak się później okazało,
kiedy jego partnerka przestała spełniać wystarczająco jego zachcianki
seksualne, zaczął chodzić z wieloma waderami w krzaki, co skutkowało
licznym "rodzeństwem" Nick'a. Jak się można domyślić, matka wkrótce się o
tym dowiedziała i rozwiodła się z partnerem. Pozostawiła synka na
pastwę losu, zdanego na samego siebie, co później okazało się błędem...
Ten basiorek zaczął żyć według własnych reguł i wyrósł na takiego... no,
na takiego Nickolas'a. Żył sobie i żył tak jak zechciał, nie przejmując
się nikim, ani niczym. Po szwendaniu się samotnie przez te kilka lat
dotarł do CK. Dołączył.
Na Howrse: Asha999999
Inne zdjęcia:
Autor obrazka: Peaceskiies
Autor obrazka: nieznany
Autor obrazka: nieznany
*****************************************************
Ostatnie op.: wrzesień 2016
Godność: Onyx
Godność: Onyx
Płeć: Basior
Rasa: 5% Wilk Ziemi, 5% Wilk Zimy, 20% Wilk Iluzji, Wilk Cienia 30%, 40% Wilk Harmonii
Wiek: 7 miesięcy
Data urodzenia: 22 maja
Charakter: Onyx jest spokojny. Jest typem samotnika. Ma problemy z
wyrażaniem własnych uczuć. Lubi obserwować wszystko co dzieje się
dookoła. Jest raczej tchórzliwy. Gotów jest jednak oddać wszystko dla
swojej rodziny, szczególnie dla siostry. Zawsze udaje mu się uratować ją
z kłopotów. Rzadko dzieli się swoimi poglądami, ale jeśli już to robi
jest w stanie przekonać do nich każdego. Nie lubi kiedy zadaję się mu
pytania, woli sam je zadawać. Jego spokój może jednak naruszyć
jakakolwiek złość. Ciężko mu nad nią panować. Czasami też wpada w zadumę
i nie widzi co się koło niego dzieje.
Żywioł: Jeszcze nie zna
Umiejętności: - Fotograficzna pamięć
Hobby: Obserwacja
Ulubione Miejsce: Las Ninpastejtuna
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Matka φίλος, Ojciec Shammen, Siostra ιστορία
Przyjaciele: ιστορία
Historia: Szczeniak narodzony w watasze
Właściciel: φίλος
*****************************************************
(Autor obrazka: Devastatore)
Ostatnie op.: wrzesień 2016
Godność: φίλος (po Grecku Przyjaciel) (dopisek od Adminki: czytaj to jako Filos)
Ostatnie op.: wrzesień 2016
Godność: φίλος (po Grecku Przyjaciel) (dopisek od Adminki: czytaj to jako Filos)
Ksywka: Qui
Płeć: wadera
Rasa: 80% Wilk Harmonii, 10% Wilk Zimy, 10% Wilk Iluzji
Orientacja: hetero
Zakochana w: Shammenie
Partner: Shammen
Szuka nowego partnera: nie
Wiek: 4 lata
Data urodzenia: (uzupełnij)
Data urodzenia: (uzupełnij)
Charakter: Qui jest spokojna. Emanuje harmonią. Jest zaradna, ale stanowcza. Jest wegetarianką.
Żywioł: Lód, Cisza, Iluzja
Umiejętności:
Lód
Lód
Umie zamieniać w lód wszystko (nawet powietrze) i panuje nad śniegiem
Cisza
Umie "wyssać" głos, pozbawić mowy.
Iluzja
Umie doprowadzić do szaleństwa, wytwarzać przedmioty, w tym przypadkowo wizje przyszłości.
Hobby: Sen. Wtedy może zapomnieć o bólu.
Ulubione miejsce: Las Ninpastejtuna
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Matka Anoy, Ojciec Nun, i dwie
nowo narodzone siostry. Wszyscy umarli po tym, gdy Qui przez przypadek
zesłała na nich szaleństwo
Przyjaciele: Shaten
Wrogowie: Brak
Historia: Urodziła się w niedużym lesie
obfitym w zające. Nigdy niczego jej nie brakowało, rodzice bardzo ją
rozpieszczali. Kiedy podrosła ojciec uczył ją polować. Kiedy miała rok,
ukazały się jej pierwszy żywioł - Lód. Wykorzystywała go do polowania -
zamieniała powietrze naokoło zdobyczy w lód i podbiegała do niej. Parę
miesięcy później odkryła ciszę. Rodzice byli z niej bardzo dumni. I w
dzień 2 urodzin ujawniła się Iluzja. Zamieniała zające w kwadraty. Aż
pewnego dnia, przy tej zabawie zając zamienił się w obraz. To była wizja
przyszłości. Ona pomiędzy swoją zakrwawioną rodziną. Pobiegła do domu.
Kiedy tam doszła zesłała na rodzinę szaleństwo. Zabili się nawzajem.
Uciekła. Odnalazła schronienie w Lesie Ninpastejnuna. I.... na tym
kończy, a zarazem zaczyna się jej historia.
Na Howrse: φίλος
Po przemianie w człowieka:
*****************************************************
(Na zdjęciu z partnerką z poprzedniego stada, Adelin)
Ostatnie op.: listopad 2016
Oficjalna postać niezależna!
Oficjalna postać niezależna!
Godność: Shammen
Ksywka: Shamm
Płeć: Basior
Rasa: 10% Wilk Ziemi, Wilk Cienia 60%, 30% Wilk Iluzji
Orientacja: Hetero
Szuka nowego partnera: Nadal nie może zapomnieć o Adelin... Lecz jest z Filos.
Wiek: 4 lata i 10 miesięcy
Data urodzenia: 1 maja
Charakter: Shamm jest basiorem, którego trudno urazić, czy zdenerwować.
Twoja opinia o nim niezbyt go interesuje. Chyba, że jesteś dla niego
kimś więcej - lub po prostu szanuje Twoje zdanie. Woli z nikim się nie
sprzeczać, ale będzie bronił swojego zdania. Wiecznie uparty basior,
który jest bardzo aktywny - Tak można by określić Shammena w jednym,
krótkim zdaniu. Aktywność fizyczna jest dla niego bardzo ważna, stara
się ruszać jak najczęściej. Nie usiedzi spokojnie w jednym miejscu, po
prostu nie usiedzi. Wyjątkiem może być tu ciekawa książka lub rozmowa.
Tak zwany 'raniuszek', który wczesnym rankiem się już budzi - wyspany,
gotowy do pracy. Lubi zwiedzać nowe tereny, rano przeważnie nikogo tam
nie ma, więc robi to w samotności. Shamm jest prawdomówny, a kłamie (i
to nieźle) tylko w pracy szpiega, w innych watahach. Jest szczery do
bólu, nie będzie krył swojego zdania, powie wprost, o czym, o kim, co
myśli. Umie przyznać komuś rację, lecz nie wtedy, gdy tym ktosiem jest
wróg. Wtedy to on ma zawsze rację, nie uniw przyznać tego przeciwnikowi,
póki nikt nie przedstawi mu wyraźnego dowodu. "Nie płacz nad rozlanym
mlekiem!" - To przysłowie można uznać jako życiowe motto tego basiora,
patrząc na jego styl życia. Jest dość poważny, ale posiada niekiedy
ataki śmiechu. Pod tym względem, nie można liczyć na zbyt wiele, po
odejściu partnerki mało co go cieszy. Nie lubi poruszać tematu
przeszłości, ale jak komuś bardzo zależy, to opowie wszystko dokładnie i
w szczegółach. Jest bardzo ostrożny, zwłaszcza, jeśli mówimy o
pierwszych spotkaniach. Jest w miarę towarzyski, więc nie ominie Cię bez
zaiinteresowania.
Żywioł: Potrafi wywołać wyrośnięcie rośliny, czy też te istotki
zrozumieć - zna ich język, jeśli możemy to tak umownie nazwać. Potrafi
też wywołać zjawiska niewytłumaczalne średniej trudności. Z łatwością
zamienia się w cień, i dobrze widzi w mroku. Zdematerializacja to nic
trudnego dla Shammen'a.
Umiejętności:
~ Zdematerlizacja (w cień również)
~ Zna język każdej istoty
~ Panuje nad częścią przyrody (rośliny)
Hobby: Czytanie książek, lub ruszanie się na świeżym powietrzu.
Ulubione miejsce: Na razie szuka
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina:
Ojciec - Agarus [*]
Matka - Luna [*]
Młodsze siostry - Hera, Jukoshi
Starszy brat - Oberon
Historia: Shammen urodził się w małej, niezarejestrowanej watasze
liczącej 10 wilków, z czasem 13. Jako, że Oberon był starszy, to on miał
prawo do rządzenia watahą, z powodu, iż Agarus i Luna byli parą Alfa. W
dodatku brat do brata specjalną miłością nie pałał, więc ich kontakt ze
sobą nawzajem był bardzo ograniczony. Niedługo potem, bo po 3
miesiącach, przyszły na świat bliźniaczki - Hera i Jukoshi. One również
nie przepadały za wyniosłym i dumnym Oberonem. Bawiły się same, lub z
Shammem, ale nigdy z Oberonem. Zresztą, i tak cały czas chodził na nauki
do ojca, jak można zostać prawdziwym samcem Alfa. Basior poznał w
watasze prześliczną waderę - Adelin. Tak mijały 3 lata - rodzice
Shammena zmarli. Oberon wykorzystując to, wygnał swoje młodsze
rodzeństwo. Za to nie pozwolił odejść Adelin, która uciekła, ale to już
historia na później. Basior pożegnał się z siostrami i wyruszył na
poszukiwanie watahy. Spotkanie z członkiem watahy miało zmienić całe
jego życie. I zmieniło.
Na Howrse: Lуяα
*****************************************************
[w rzeczywistości ma niebieskie oczy!]
Ostatnie op.: listopad 2016
Oficjalna postać niezależna!
Oficjalna postać niezależna!
Godność: ιστορία (czytaj Istoria)
Ksywka: Ist, Ria, Bajka, Toria
Płeć: Wadera
Rasa: 5% Wilk Ziemi, 5% Wilk Zimy, 20% Wilk Iluzji, Wilk Cienia 30%, 40% Wilk Harmonii
Rasa: 5% Wilk Ziemi, 5% Wilk Zimy, 20% Wilk Iluzji, Wilk Cienia 30%, 40% Wilk Harmonii
Zakochana w: Póki co, jedyne szczeniaki to ona i jej brat.
Wiek: 11 miesięcy
Data urodzenia: 22 maja
Charakter: Istoria jest spokojną waderą, ale łatwo wpadającą w tarapaty,
z których wyciąga ją Onyx. Trudno wprowadzić ją w stan zakłopotania lub
zdenerwowania. Wie jak odpowiedzieć na pytanie, które ma służyć do
poniżenia jej. Wymyśla coś na poczekaniu, nie wie, jakie będzie miało to
konsekwencje, ale przeważnie udaje jej się zbić z tropu osoby próbujące
przerwać jej nienaruszoną harmonię. Akceptuje samą siebie, jest
optymistką widzącą ciasto dziurką, zamiast dziurkę w ciastku. Umie
skutecznie pocieszyć, ale od czasu do czasu wymsknie jej się z pyska
jakiś suchar bądź dowcip, który niekoniecznie spodoba się zdołowanej
osobie. Sytuację widzi tylko ze swojego punktu widzenia, nie umie
wyobrazić sobie, jak odczuwa to drugi wilk. Przez to często palnie
jakieś niestosowne zdanie, lub tylko jedno słowo, które rozmówca
przeważnie nie odbiera dobrze. Żądna przygód mała wadera, która uważa,
że z pewnością poradzi sobie na tym ogromnym świecie. Nie jest to
zaprzeczenie, że tak nie będzie, ale stwierdzenie tylko podglądów
szczeniaka. Ria jest ciekawska, a swój ciekawski nos wepchnie wszędzie,
nie zauważając, że czasami nie jest to kulturalne i odpowiednie. Nie
bierze sobie tak zwanych ‘hejtów’ do serca, otaczają tylko jej drobne
ciałko, ale są na zewnątrz. Próbuje być samodzielna, ale bardzo często
Onyx jej w czymś towarzyszy i pomaga. Uwielbia zaczepiać brata bliźniaka
i robić mu małe, śmieszne psikusy, polegające na przykład na
wyskakiwaniu na niego z zaskoczenia. Ten śmieje się tylko, nie kłócą się
ze sobą w żadnym wypadku. Podporządkowana rodzicom, których przeważnie,
choć nie zawsze, słucha i wilkom wyższych rangą od niej. Tych niżej
położonych również traktuje z szacunkiem, ale odnosi się do nich… ‘na
luzie’, nie stresując się. Aktywna mała wadera nie umiejąca usiedzieć w
jednym miejscu więcej niż dwie minuty. Wcześnie się budzi, by, jak to
powiada – „Nie tracić dnia, w którym można wykonać tak wiele
interesujących rzeczy!”. Ma bujną wyobraźnię, wieczorem lubi przenosić
się do wymyślonego świata, gdzie odkrywa nowe tereny, ratuje świat i
inne bardzo ważne rzeczy. Zawsze w tych ‘Światach z Wyobraźni’ występuje
jej rodzina, bez której nie wyobraża sobie życia.
Żywioł: Jeszcze nie zna
Umiejętności: Jako, że żywioł jest niepoznany, nie ma jak na razie
umiejętności z nim związanych. Świetnie wychodzi jej pływanie, bądź
nurkowanie. Przejawia talent do pisania wierszy.
Hobby: Pływanie. Zawsze i wszędzie. Nurkowanie lubi jeszcze bardziej,
robi to wtedy, kiedy tylko może. Jeśli można by to zaliczyć, to bawienie
się z bratem w berka bądź chowanego. W wolnym czasie lubi również pisać
opowiadania lub wiersze.
Ulubione Miejsce: Wszędzie gdzie są zbiorniki wodne, wszystko jedno
jakie. Na terenach watahy jest jedno miejsce, które zarówno rodzicom,
jak i jej, bardzo przypadło do gustu – Fioletowa Grota.
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Matka φίλος, Ojciec Shammen, Brat Onyx
Przyjaciele: Brat bliźniak jest jej najlepszym przyjacielem – Onyx z rodziną zastępuje jej wszystkie wilki na tym świecie.
Historia: Szczeniak narodzony w watasze.
Właściciel: Lуяα
(autor obrazka: Snow-Body)
Ostatnie op.: kwiecień 2017
Godność: Nana
Ksywka: Shoner... i jak tam ja nazwiesz.
Płeć: wadera
Rasa: 35% Wilka Iluzji i 25% Powietrza, 20% Ognia, 30% prawdopodobnie związany z Chaosem
Orientacja: hetero - chodź sama jeszcze nie jest pewna
Zakochana/Zakochany w: -
Partner/Partnerka: brak
Wiek: 4 lata
Data urodzenia: (13.4)
Charakter: Nana nie jest taką typową waderą z zachowania, czasem można
ją pomylić z basiorem przez jej podejście, a wszystko to dlatego, że
przebywała ze swoimi braćmi. Od małego interesowała się światem, który
ją otacza, oprócz tego sztukami walki. Jest spokojna, ale
jak się zdenerwuje, to pilnuj się, bo możliwe, że urwie ci głowę.
Zadania wykonuje dobrze, mimo swojego charakteru szanuje władzę, ale
mimo to potrafi zajść im za skórę. Inaczej traktuje szczenięta, inaczej
dorosłe MENTALNIE wilki. W pracy jest inną osobą niż
na co dzień, to znaczy.... podczas zlecenia można powiedzieć, że wpada w
trans i nie dokończa jest, świadoma tego co robi, ale mimo to potrafi,
rozpoznać szczebel na którym znajduje się owa postać. Mimo rozczepiania w
tym danym momencie jest dobrze skupiona. Na co dzień jest wyluzowana, o
zachowaniu lekko podobnym do szczeniaka. Czasami ma załamania nerwowe i
się chowa by ulżyć emocja. Gdy ma zły humor, jest cięta i ironiczna.
Żywioł: powietrzna iluzja i ognisty chaos
Umiejętności: - Specjalizuje się w iluzji i znikaniu, Jej ogień jest
koloru niebieskiego, dlatego nazywali ja dzieckiem Szatana/Szatan,
- potrafi latać bez pomocy skrzydeł, ale rzadko co ta moc używa,
- zmiana w demona.
- tworzenie przejść międzywymiarowych
- rysuje, przemieszcza się po drzewach
- potrafi chodzić po ścianach i suficie
- Wyłączenie zmysłów przeciwnika
- Na 500m pozbawić wrogą tlenu, ale przyjaciół już nie, podobnie ma z ogniem.
- wkradnie się wszędzie nawet do zamku.
- ciche poruszanie się
Hobby: wszystko po trochu, perkusja i gitara.
Ulubione miejsce: -
Rodzina: Rin - ojciec, Areir - matka, ma jeszcze 5 braci
Przyjaciele: Nori - lis i Gori - wilk.
Wrogowie: nie wie, ilu posiada i czy w ogóle jakiś ma.
Historia: Urodziła się w rodzinie wojowników, w której dorastała z
piątką braci. Mimo, że na początku chcieli z niej zrobić grzeczną
dziewczynkę, to zaprzestali, gdy zauważyli, że interesuje się tym samym
co jej bracia. Po długim treningu zaczęli wykonywać zlecenia, gdy mina
jej rok opuściła Klan pod pretekstem zlecenia, a tak naprawdę chciała
zwiedzać świat. Podczas wędrówki natknęła się na królestwo, w którym
postanowiła zostać.
Przedmioty: Posiada sztylet w kształcie liścia przypominającego serce.
Przedmioty: Posiada sztylet w kształcie liścia przypominającego serce.
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Na Howrse: yuki21
Po przemianie/Inne:
Jako demon:
(autor obrazka: YokoYokoNashi)
*****************************************************
(Autor obrazka: Husky-Foxgryph)
Ostatnie op.: maj 2017
Godność: Iro Takashiro Waru Blue Akuma Kuroki...
Ksywka: Iro, po prostu Iro
Płeć: basior
Rasa: 20% wilk muzyki, 5% wilk iluzji, 20% wilk zimy, 5% wilk chaosu,
20% wilk czasu, 10% wilk wody, 5% wilk powietrza, 10% wilk ognia, 20%
wilk cienia. Jak poniżej, skoro arystokrata, to jego przodkowie nie
mogli patrzeć jakiej są rasy ich małżonkowie, tylko czy są
arystokratami. Dziwne to…
Zakochana/Zakochany w: Brak
Wiek: 2 lata
Data urodzenia: 23 kwietnia
Charakter: Iro można określić powiedzeniem "Cicha woda brzegi rwie". Na
początek spokojny basior, ale z biegiem czasu może mu braknąć piątej klepki.
Jest uzdolniony artystycznie oraz muzycznie. Niektórzy mówią, że ma
"błękitną krew", jest to nawet prawdą. Szybko obmyśla plan działania (i
to dobry, jak na szczeniaka) i łatwo zachowuje zimną krew. Nadaje się na
lidera grupy, jakby nie patrzeć.
Żywioł: Nie zna jeszcze
Umiejętności: Cóż. Żywiołu nie zna, niestety. Jednak gdy stoi przed
wilkiem/lisem nie godnego zaufania lub czyha gdzieś blisko
niebezpieczeństwo, jego oczy zmieniają kolor. Potrafi też świetnie
nurkować, ale nie oddycha pod wodą.
Hobby: Uwielbia nurkować. Pięknie śpiewa i jest to też jego hobby.
Ulubione miejsce: Fioletowa Grota, zdecydowanie
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: Matka to nijaka Are, a ojciec Urinos, jednak żyją w Białym Królestwie. W jego rodzinie można też znaleźć arystokratów.
Przyjaciele: Na razie brak
Wrogowie: Nie ma
Historia: Iro pochodzi z rodziny arystokratycznej. Był uczony przez
guwernera (tzw. prywatnego nauczyciela). Uczył się wielu "nie
potrzebnych" rzeczy. Rodzice ponad wszystko patrzyli na to co robi ich
"ukochany" Iro, a jak coś przeskrobał, mogli go nawet uderzyć. W końcu,
by uchronić się przed dalszym biciem, jak najprędzej uciekł z Białego
Królestwa do Czarnego Królestwa.
Na Howrse/E-mail: Conor - Howrse.
*****************************************************(Autor obrazka: RysunkowaSucharia)
Ostatnie op.: lipiec 2017
Godność: Selene
Ksywka: Sel
Płeć: wadera
Rasa: 100% Wilk Cienia
Orientacja: hetero, o innych dziwactwach nie chcę słyszeć
Zakochana w: brak
Partner: brak
Szuka nowego partnera: tak
Wiek: 3 lata
Data urodzenia: 26 marca
Charakter: Jest typową samotniczką. Znaczy nikt nie jest typowy, ale to szczegół. Praktycznie nie ma bliskich przyjaciół. Nawet dobrze znosi obecność innych, ale nie w nadmiarze, ponieważ długie przebywanie w tłumie ją męczy. Jest nieśmiała, chyba że ma stanąć w obronie wilków, które darzy sympatią, wartości, które wyznaje. A lubi oddawać się ideom. Najbardziej nienawidzi, kiedy ktoś pogwałca tradycje. Uwielbia wędrować, ponieważ zazwyczaj jest wtedy sama, a poza tym ma dużo czasu na rozmyślenia, które sprawiają jej przyjemność. Dobrze czuje się w nocy, za to nie przepada za wieczorami. Tłumaczy to sobie na dwa sposoby. Po pierwsze tuż po zachodzie słońca noc jest najmniej przyjazna. Poza tym, o zmierzchu odeszła jej matka.
Żywioł: mrok
Umiejętności:
- umie spowodować zaćmienie księżyca,
- czasami również słońca, ale to czasami jej nie wychodzi,
- potrafi zamienić się w swoją mroczną wersję (jest wtedy całkiem czarna i trochę większa), wzrasta wtedy jej sprawność fizyczna,
- łowienie ryb,
- znajomość języka archaicznego, efektem tego jest używanie przez nią praktycznie wymarłego czasu zaprzeszłego, ale spokojnie, generalnie Selene wysławia się normalnie.
Hobby:
- łowienie ryb,
- bieganie nocą po lesie,
- wędrówki,
- spanie (o ile żaden telepata nie wciska się do jej umysłu).
Ulubione miejsce: na razie szuka
Mieszka w: tymczasowo sypia pod drzewami
Rodzina: nieznana
Historia: Jej ojciec był zmuszony do opuszczenia matki z małą Selene. Możliwe, że w całym zdarzeniu brało również udział rodzeństwo wadery, jednak tego na razie nie udało jej się ustalić. Rodzicielka opiekowała się swoim dzieckiem. Mieszkała niedaleko jakiejś osady ludzkiej, dzięki temu jej córka dowiedziała się trochę o kulturze tych istot, co okazało się pomocne w jej przyszłym życiu. Niedługo po skończeniu roku została bowiem osierocona i musiała jakoś radzić sobie sama. Wyruszyła w poszukiwaniu innych wilków, należenie do społeczności było jej na rękę (łapę?). Przez jakiś czas błąkała się przemierzając puste tereny aż w końcu spotkała małą watahę. Należała do niej przez jakiś czas, jednak grupa rozpadła się. Zaczęło się ponowne poszukiwanie "stada", którego efektem było przybycie tutaj.
Głos Selene
Na Howrse: tajemniczy ktoś
Inne obrazki:
Starszy obrazek:
(Autor obrazka: RysunkowaSucharia)
***************************************************** *****************************************************
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz