Odeszli/cmentarz

Z Czarnego Królestwa odeszło 7 wilków.
  *****************************************************
https://fc08.deviantart.net/fs70/f/2013/178/6/a/summer_falls_by_capukat-d6awjxk.png

Godność: Anastasia
Ksywka: Ana, Anka, Anusia, Ann - "mów do mnie jak chcesz i tak mnie to nie obchodzi" - Ana
Płeć: wadera
Rasa: 75% Wilk Wiosny (do potwierdzenia)
Orientacja: bi
Zakochana w: Severusie "ale każdy basior jest przystojny" - Anastasia
Partner: brak
Szuka nowego partnera/partnerki: "nie wiem, czy kiedykolwiek ktoś mnie pokocha. Nie ufam miłości" - Anastasia
Wiek: 2,5 roku
Data urodzenia:
Charakter: Anastasia jest cichą, zamkniętą w sobie waderą. Rzadko komuś się zwierza i jeszcze rzadziej oczekuje od innych pomocy. Mało mówi. Spokojna i opanowana. Czasem bywa, że się nudzi, ale bardzo szybko znajduje sobie zajęcie. Nigdy nie wygada żadnego sekretu.
Wie, jak poskromić gniew. Próby rozjuszenia jej są nadaremne. W każdej sytuacji potrafi zachować zimną krew. Mimo, że jest to wadera dostojna i wyniosła oraz opiekuńcza, to nienawidzi być na pierwszym miejscu oraz się rządzić. Bycie przywódcą nie jest dla niej. Lubi dawać innym drugą szansę i nie ocenia pochopnie. Nie obchodzi jej też, w jaki sposób ktoś się do niej zwraca, ani jak wygląda. Uważa to za najmniej istotne rzeczy. Dla niej liczy się charakter. Można ją wyprowadzić z równowagi jedynie robiąc przy niej krzywdę zwierzęciu lub roślinie. Można nawet rzec, że to jej słaby punkt, bo chociaż stara się uspokoić, to bardzo rzadko jej się to udaje.
Mimo to ona jakby nie potrafi kochać, bo partner bardzo wcześnie ją zostawił. Wypaliło to trwały ślad na jej duszy. Może być niekiedy przygnębiona, lub zła.
Jest ona ogólnie typem miłej, wyniosłej i pomocnej młodej dziewczyny, która nie zawsze wie, co ze sobą zrobić przez co może po prostu wpatrywać się w jeden punkt.
Żywioł: czas, natura, woda
Umiejętności:
Czas:
- ma wizje przeszłości, przyszłości i teraźniejszości
- nie trzeba się jej przedstawiać, bo wie wszystko o wszystkich
- umie przenosić w czasie siebie lub kogokolwiek
- gdy chce pobyć sama zatrzymuje czas, a innym wydaje się, że zniknęła
- zatrzymać w czasie dowolnego wilka
Natura
- rozmawia ze zwierzętami i roślinami
- wyczuwa zamiary innych
- zna wszystkie lecznicze i trujące rośliny
- panuje nad przyrodą
- ożywia i leczy z każdej przypadłości oraz rany
- stworzy każde zwierzę
- zmienia się w driadę
- inne związane z żywiołem
Woda
- świetnie pływa
- chodzi po wodzie
- oddycha pod wodą
- może sprawić, by inne wilki tymczasowo mogły pod nią oddychać
- w pełni nad wodą panuje
- wyczuje każde zwierzę przebywające w wodzie
- uzdrawia wodą
- wytwarza ją w każdych warunkach (nawet na pustyni)
- zmienia się w wodę
- magicznie przeniesie się do każdego zbiornika wodnego
- umie zrobić kilka eliksirów
- i inne
Hobby: wędrowanie po nieznanych terenach, podziwianie przyrody
Ulubione miejsce: znajdziesz ją wszędzie, gdzie panuje dzika przyroda (w lesie, górach, nad jeziorem...)
Rodzina: wyrzekli się jej
Przyjaciele: traktuje tak wszystkich
Wrogowie: "Nie umiem nienawidzić. Mogę tylko nie lubić, ale to nie to samo" - Anastasia
Historia: Urodziła się w watasze wilków ognistych, więc gdy tylko przejawiły się u niej moce natury została natychmiast wygnana. Wychowywana była przez nimfy wodne i driady, które dostrzegły w niej wielki talent i nauczyły ją czynić dobro. Kiedy dorosła odeszła kierowana opowieściami o wilkach z zachodu.
Na Howrse: maria magdalena
Data odejścia: 05.09.2015 r.
Powód odejścia: decyzja właściciela 

Po przemianie:
driada
http://republika.pl/blog_ci_4302161/6872289/tr/green_wisper_by_nell_fallcard.jpg
gryf:
nimfa
 http://th.interia.pl/51,bf1d4f7143633718/eyzaathe1cp.jpg
  *****************************************************

http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2012/273/0/6/red_lights_by_hioshiru-d5gcdtd.png

Godność: Leana (czytaj: Liana) 
Ksywka: Leach (czytaj: Lia) 
Płeć: wadera
Rasa: 50% Wilk Cienia, 50% Wilk Powietrza (do potwierdzenia)
Orientacja: Hetero 
Zakochana w: Severus 
Partner: Brak 
Szuka nowego partnera: tak 
Wiek: 5 lat
Data urodzenia: ?
Charakter: Jest spokojna, miła i łagodna. Uwielbia siedzieć w ciszy podczas pełni na skale. Zawsze mówi że na miłość trzeba czekać, bo serce nie sługa. W trudnych sytuacjach zawsze znajdzie wyjście. Można ją wyprowadzić z równowagi tylko jedną rzeczą - krzykiem. Kocha ciszę.
Żywioł: Powietrze, Mrok 
Umiejętności: 
POWIETRZE
- Potrafi zapanować nad powietrzem
- Rozumie mowę wiatru
- Potrafi być niewidzialna
- Umie wywołać różne zjawiska (np. Tornado, Huragan...)
- Latanie 
MROK
- Potrafi przywołać noc
- Potrafi zmienić się w obłok dymu
- Zmiana w człowieka
- Teleportacja 
Hobby: Śpiewanie cichych piosenek 
Ulubione miejsce: Las Ninpasejtuna 
Mieszka w: Szałas 1 
Rodzina: Zmarła gdy Leana miała 4 miesiące 
Przyjaciele: Severus 
Wrogowie: Brak, nawet ich nie chce 
Historia: Leach urodziła się w mieście w opuszczonym domu. Była najstarsza z 10 szczeniaków. Dorastała w strasznych warunkach, a rodzeństwo ciągle zabierało jej to co upolowała. Pewnego ranka, gdy Leach się obudziła, cała rodzina była martwa. Leach tak się przestraszyła że uciekła do lasu. Po kilku latach natrafiła na Czarne Królestwo. Teraz tam żyje.
Na Howrse: Marionka
Data odejścia: 19.10.2015 r.
Powód odejścia: niepisanie op.

Inne obrazki:
Jako człowiek: 
http://img.zszywka.pl/1/0042/thb_9836/czerwone-wlosy.jpg

W żywiole mroku:
http://republika.pl/blog_sy_5106111/7930926/tr/k_njmymtqwotmsndy1mdmwode__f_2.jpg

 *****************************************************
http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2014/150/d/6/miracle_in_the_sky_by_saiccu-d7kbkde.png

Godność: Rae
Płeć: Wadera
Rasa: 100% Wilk Cienia (do potwierdzenia)
Orientacja: hetero
Zakochana w: Nikim. Miłość nie jest dla mnie.
Szuka nowego partnera: Nie.
Wiek: 3,5 lata
Data urodzenia:
Charakter: Rae jest stanowczą i konsekwentną wilczycą. Jest zamknięta w sobie, trudno do niej dotrzeć. Nie lubi rozmawiać, ani przebywać w towarzystwie. Nie jest ani miła, ani wredna. Do wszystkiego podchodzi niechętnie. Uwielbia samotność i dalekie spacery wśród ciemności. Ujawnia się dopiero w nocy, w dzień tak jakby "nie istnieje". Nikt tak naprawdę nie wie, co robi wtedy, kiedy świeci słońce. Unika zobowiązań, czyli jak tylko może stara się nie mieć z miłością nic do czynienia. Nie jest to trudne. Rae ma niską samoocenę, nie cieszy się życiem tak, jak inne wilki. Wszystko robi sama, i jak powiada "nie potrzebuję pomocy nikogo, ani od nikogo".
Tą skrytą i tajemniczą waderę ciężko zachęcić do jakiejkolwiek rozmowy, zwłaszcza na jej temat. Nie liczcie więc, że będzie łatwo z nią rozmawiać.
Żywioł: Ciemność, Noc.
Umiejętności:
- Potrafi wytworzyć tak zwane "ostrza ciemności"
- Gdy tylko jej się zechce, wokół siebie uwalnia czarną mgłę, przez co doskonale może się ukryć, np. podczas polowania.
- Przywołuje, albo usuwa gwiazdy, wedle uznania.
- Gdy ugryzie, zamiast krwi wypływa żrąca czarna ciecz.
Mieszka w: Szałas 3
Rodzina: Historia związana z jej rodziną nie jest Wam znana, i niech tak pozostanie.
Historia: Urodziła się w miejscu, w którym ciągle panuje noc, i którego była mieszkańcem przez kilka miesięcy. Miejsca tego unikało wiele wilków, co oznacza, że już od najmłodszych miesięcy żyła samotnie. Jej towarzystwo to było tylko i wyłącznie niewielka roślinność, która tam rosła. Uczyła się polować, wychodziło jej to doskonale, nawet jeśli miała ok. 10 miesięcy.
Szczęście się skończyło, gdy jej teren przejęły wilki światła. Wprowadziły do jej krainy dzień. Przez resztę życia błąkała się samotnie po nocach. A co z jej rodziną? Matka ją porzuciła, ojca nie zna, a rodzeństwo? Czy w ogóle istnieje? Nawet ona sama nie zna odpowiedzi na te pytania.
Gdy osiągnęła wiek dorosły, natrafiła na malutką Watahę Wilków. Czarne Królestwo. To tam, przysięgła zamieszkać, lecz wciąż pozostała jedną wielką zagadką.
Na Howrse:wiktoria021
Data odejścia: 19.10.2015 r.
Powód odejścia: niepisanie op. 
Inne obrazki:
http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/i/2014/032/3/0/on_the_street_by_miriamstars77-d74nery.png

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2014/103/6/e/rae_by_miriamstars77-d7e9f3u.png

http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2014/178/5/3/__power___by_miriamstars77-d7o8cug.png

  *****************************************************
http://fc08.deviantart.net/fs17/i/2007/205/4/1/Io___Joint_by_Hobden.jpg


Godność: Jemito
Ksywka: Mit (dla przyjaciół), Yuudai (znają tylko wrogowie)
Płeć: basior
Rasa: 40% Wilk Cienia, 40% Wilk Śmierci
Orientacja: hetero
Zakochany w: podoba mu się Leana
Partnerka: brak
Szuka nowej partnerki: tak
Wiek: 3 lata
Data urodzenia: ?
Charakter: Jemito ma dwie osobowości. Z jednej strony jest zamknięty w sobie i i cichy, a z drugiej sympatyczny i gadatliwy. Wobec obcych stara się zachować dystans, utrzymując swoją pierwszą osobowość. Zadziorny, sarkastyczny i dowcipny. Nie znosi bezczynności. Kipi energią i entuzjazmem, ale w kwestii humoru jest bardzo zmienny. Raz uśmiechnięty i pełen werwy, a raz naburmuszony, wredny i marudny. Wtedy lepiej nie wchodzić mu w drogę. Jednak dla swojej siostry zawsze jest miły. Czasami uparty i niezłamany w walce o swoje racje. Inteligentny i bardzo poważny. Rzadko coś gubi, ma długotrwałą pamięć. Nie znosi, gdy ktoś go poniża, albo sam się wywyższa. Bardzo szybko potrafi stać się agresywny. Czasami przejawia się u niego egoizm, ale zdarza się to naprawdę rzadko. Ze swoimi problemami woli pozostać sam, ale innym zawsze chętnie pomoże w potrzebie. Gdy ktoś zajdzie mu za skórę, gorzko tego pożałuje. Ma w sobie też demona Yuudai'a, którego widzi tylko on.
Żywioł: Śmierć, mrok, a trzeci to... Życie
Umiejętności:
~Śmierć~
- spojrzenie śmierci
- otworzenie portalu do wymiaru śmierci
- zabicie za pomocą myśli
- przywołanie istot śmierci
~życie~
- Powołanie do życia wszystkich istot (także tych które sobie wymyśli)
- wytworzenie jakiś roślin (żywych.)
- wizje jak ktoś będzie długo żył
- może zmienić swą fizyczną formę
~Mrok~
- mroczne pęta
- tworzenie rzeczy z mroku
- rozmowa z duchami
- wywołanie nocy
Hobby: rysowanie i latanie
Ulubione miejsce: Wodospad Adrtemetdri
Mieszka w: chata 2
Rodzina: matka Jua, ojciec Ursus, siostra Gaja
Przyjaciele: na razie nikt
Wrogowie: poza watahą
Historia: Jemito od młodszych lat planował uciec z rodzinnej siedziby, nie układało mu się z rodzicami, jedynie z siostrą utrzymywał dobre kontakty. Mijały miesiące, a młody basior nie zrealizował swoich planów. Aż w końcu w czasie konfliktu z rodzicami, Jemito oznajmił, że odchodzi. Przez napięte relacje, rodziców słowa syna nie przejęły. Powiedzieli tylko, że droga wolna. Bez słowa Jemito zapuścił się w głębie mrocznego lasu. Jemito nie wrócił już do domu, znalazł inną watahę, która pełna była "pasożytów i opryszków". Poznał tam też swojego wroga, potężnego i niebezpiecznego czarnoksiężnika. Szybko popadł z nim w konflikt, aż ten przerodził się w bitwę domową. Wataha powoli zapadała się w płomieniach, a czarnoksiężnik wraz z Jemito nadal walczyli zaciekle. I nadszedł kres sił maga, ratując się - pogrążył młodego basiora w wiecznej klątwie Yuudai'a. Od tej pory to drugie oblicze Jemita. Jest bardzo potężne, jak i niebezpieczne. Legendy mówią, że Yuudai przebudzi się, gdy ktoś wypowie jego imię do jego właściciela (w tym przypadku właścicielem jest Jemito), dlatego chorobliwie jest zakazane używanie tego zwrotu. Po wielkiej bitwie, Jemito opuścił poległą watahę i skierował się donikąd, podróżował samotnie, a potem trafił na trop watahy, więc postanowił dołączyć.
Na Howrse: kisasi
Data odejścia: 19.10.2015 r.
Powód odejścia: niepisanie op.
Inne obrazki:
jako szczeniak:
 http://desmond.imageshack.us/Himg28/scaled.php?server=28&filename=vikaw.jpg&res=landing

jako smok:
http://fc09.deviantart.net/fs42/f/2009/147/5/6/Somber_Moonrise_by_zilowar.jpg

jako Yuudai:
http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2011/051/f/1/pixel_blood_by_ravefear-d39yp4u.png
 *****************************************************
http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/093/1/b/glacial_freeze_in_the_lunar_realm_by_lunatiis-d60bkuh.png

Godność: Tempus
Ksywka: Temi (tak go nazywał brat)
Płeć: basior
Rasa: 80 % Czas, 20 % Harmonia
Orientacja: hetero
Zakochany w: brak
Partnerka: brak
Szuka nowej partnerki: nie
Wiek: 6 lat
Data urodzenia:
Charakter: Pełen sprzeczności. Zarazem zły i szlachetny, mściwy i nie chcący się mścić na nikim basior itd. Chce sprawiedliwości, lecz nie jest tego całkiem pewien. Ma płytką osobowość. Gdy chce zniszczyć swoich wrogów, stara się nie skrzywdzić niewinnych wilków, lecz nie zawsze mu się to udaje, ponieważ zawsze ktoś będzie stał, za wrogami Tempusa, murem. Lubi planować. Gdy ma jakiś plan, nie widzi innych celów w życiu. Jego brat określał go zawsze jako: figlarnego, tajemniczego basiora, który wie czego chce. Tak było w czasach szczenięcych, lecz gdy dorósł zmienił się.
Żywioł: Czas, Harmonia
Umiejętności:
Czas:
- Postarzanie, lub odmładzanie kogoś: Może się zdarzyć tak, że gdy Tempus kogoś nie polubi, budzi się tamta osoba następnego ranka, jako szczeniak, albo, jako staruszek. Rzadko używany przez Tempusa czar.
- Wyrywanie z czasu: To dotyczy również wrogów Tempusa, otóż, gdy Tempus kogoś znienawidzi do szpiku kości, zbiera on wtedy całą swoją energię i usuwa całkowicie tamtą osobę. Jest to bardzo niebezpieczny czas, ponieważ, jeżeli tamten wilk ma rodzinę, a dokładniej dzieci, wnuki itd., to tamte wilki są również usuwane, ponieważ przodek przestał istnieć, lecz nie umarł. Tempus użył ten czar tylko raz i to przez przypadek, gdy nie był jeszcze oswojony ze swoimi mocami.
- Spowalnianie swojego czasu: Bardzo przydatny czar, podczas wojny. Tempus spowalnia swój czas, a wróg widzi tylko rozmytego, szybko poruszającego się wilka. Tym samym, liczba zranień Tempusa spada do zera. Jedyny haczyk w tym zaklęciu to zbyt szybka utrata energii.
- Przyśpieszanie swojego czasu: Przeciwieństwo spowalniania czasu. Podczas tego zaklęcia, Tempus porusza się prędkością ślimaka. Jest to więc bardzo nieprzydatne zaklęcie. Tak samo, jak w spowalnianiu czasu, haczykiem jest zbyt szybka utrata energii.
- Podróże w czasie: Tempus może znaleźć się w jakim chce miejscu i czasie. Jedyny minus: jeżeli jest to przeszłość, nie może zmieniać przebiegu historii i nikt nie może go zobaczyć, a jeżeli jest to przyszłość: również nikt nie może go zobaczyć, oraz Tempus nie ma prawa, po powrocie do teraźniejszości, opowiadać, komukolwiek, co widział.
- Bez patrzenia na zegarek wie, która godzina.
Harmonia:
- Potrafi, jeżeli zechce, uspokoić kogoś będącego w furii.
- Innych jeszcze, podobno, nie odkrył.
Ogólne:
- Świetny telepata.
- Umie się teleportować.
- Potrafi zamieniać się w smoka.
Ciekawostki:
- Jego imię oznacza po niemiecku i łacinie „czas” , a imię jego brata oznacza po niemiecku, angielsku i włosku „umiejscowienie” , a po łacinie „miejsce” .
- Co roku, w rocznicę bratobójstwa, w nocy ma koszmary, w których najpierw widzi morderstwo popełnione przez niego na Locusie, a potem słyszy głos brata mówiący: „Tempus, czemuuuu tooooooo zroooooobiłeś? ” .
- Mówi archaicznym stylem.
- Gdy się zdenerwuje ma smocze oczy.
- Jego arcywróg próbował wiele razy przeciągnąć Tempusa na swoją stronę.
- Potrafi spać 15 godzin na dobę.
- Swoje plany zapisuje smoczymi runami.
- Ma bliznę, widoczną tylko z bliska, na lewym oku.
Hobby: Podróże w czasie, spanie, planowanie, denerwowanie wrogów itp.
Ulubione miejsce: szuka
Mieszka w: Szałas 5
Rodzina: rodziców nie zna, brat: Locus (nie żyje)
Przyjaciele: nie ma
Wrogowie: wielu
Historia: Urodził się na odludziu, pięć minut przed swoim bratem bliźniakiem. Matka opuściła ich tego samego dnia. Ojca nigdy nie spotkał, tak samo matki. Przez rok, jedyną istotą, którą znał, był Locus. Niestety w pierwsze urodziny braci nastąpił wypadek. Tempus wpadł w furię i zabił swego brata. Gdy się uspokoił niczego nie pamiętał. Pogrzebał brata, a potem postanowił znaleźć jakąś watahę. Po miesiącach tułaczki znalazł ją. Zakochał się tam w córce Alf, którzy go nie znosili. Użył wtedy po raz pierwszy, i ostatni, wyrzucania z czasu. Bardzo tego żałował, gdy odkrył, że istnieć przestał nie tylko Ancestor, Alfa tamtej watahy, ale również Callisy - jego córka, a ukochana Tempusa. Został on potem wygnany z watahy, chociaż sam wcześniej uciekł z poczuciem winy. Nikogo później nie pokochał. Przysiągł jednak, że nigdy, chyba, że będzie potrzeba, nie użyje wyrzucania z czasu. Od tamtego czasu tułał się po świecie, szukając watahy. Nie znalazł jednak żadnej, zdobył jednak wielu wrogów. Po ponad trzyletniej tułaczce wreszcie znalazł watahę. A była to Wataha Czarne Królestwo.
Głos Tempusa
Na Howrse: Aniron
Data odejścia: 19.10.2015 r.
Powód odejścia: niepisanie op.
Po przemianie/inne obrazki:
Jako smok:
http://wiki.nightwood.net/images/f/ff/Czas_-_Wariant_15_-_Stadium_5.png

Podczas używania magii:
http://fc07.deviantart.net/fs39/i/2008/324/3/f/92__All_That_I_Have_by_Grypwolf.png

Gdy wpadnie w furię:
<wybierz inny obrazek. Ten należy do jednego z wilczych bogów>

  *****************************************************
http://magicznawataha.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/928656/files/blog_iy_4775421_8053554_tr_rokkvi_2_5.jpg
Godność: Fade
Ksywka: Fad, Fadek
Płeć: basior
Rasa: 50% Wilk Elektryczności, 30% Wilk Iluzji, 20% Wilk Ognia
 Funkcja: budowniczy
  Tytuł: Obcy (0)
Orientacja: Bi
Szuka nowego partnera/partnerki: Nie
Partner/Partnerka: brak
Wiek: 2 lata
Data urodzenia:
Charakter: Dość miły i rozrywkowy wilk. Czasami miewa huśtawki nastroju. Trudno go zdenerwować. Dla nieznajomych jest nieśmiały i tajemniczy, zdarza się nawet chamski. Nie umie długo być zły, jeśli z kimś się pokłóci po kilku minutach próbuje się pogodzić.
Żywioł: Elektryczność, iluzja, ogień
Umiejętności:
Elektryczność:
Przywoływanie piorunów
Władza nad burzą (naturalną)
Rażenie prądem
Iluzja:
Wnikanie w umysł (nie wykorzystuje tego innych członkach watahy)
Możliwość zmiany w inne zwierze
Teleportacja
Sprawia, że innym może coś się wydawać (np. widzieli ducha, teleportują się, są gdzie indziej)
Ogień:
Rozpalanie ognia
Wchłanianie ognia
Wchodzenie do lawy, pożaru i wychodzenie bez najmniejszych obrażeń
Kiedy jest zły jego oczy robią się czerwone. Nie może wchodzić do wody, więc myje się w lawie.
Ulubione miejsce: Góry Amukudyeroweji
Mieszka w: Szałas 5
Rodzina: Matka Sarah, Ojciec Eski, brat Kronos (nie żyją)
Historia: W zapomnianej watasze żył wilk iluzji, Eski. Pewnego dnia spotkał piękną wilczycę Sarah. Wadera myślała, że jest zwykłym wilkiem. Okazało się, że jej rodzice byli wilkami elektryczności a ona odziedziczyła moce (nie znała swojej rodziny). Wkrótce urodziła Kronosa i jego brata bliźniaka Fade. Kiedy szczeniaki miały 5 miesięcy ich rodziców zaatakował niedźwiedź. Eski obronił Sarah przed nim ale sam umarł. Wadera była ranna. Po miesiącu umarła. Fade i jego brat musieli sami polować. Po czterech miesiącach Kronos zginął, a potem odnalazł się martwy. Rok po tym zdarzeniu Fad odszukał Czarne Królestwo 
Na Howrse:KoniaraMisia
Data odejścia: 06.12.2015 r.
Powód odejścia: niepisanie op.
 

   *****************************************************

http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2010/091/8/1/Keshi___Commission_by_Patonki.jpg
Godność: Saphira
Ksywka: Saphi, Smoczyca, Livia, Liv
Płeć: wadera
Rasa: 45% Wilka Powietrza, 55% Wilka Ognia
Funkcja: Szeregowa, Tancerka, Budowniczy
Orientacja: hetero
Zakochana w: "Nawet jeśli to imienia nie zdradzę..." ~ Saphira
Partner: Nie posiada.
Szuka nowego partnera: "To zależy. Jak się całkowicie zakocham - nie mówię, że już jestem, bo tak nie jest, albo jest - to skończę "szukanie"..."
Wiek: 2,5 roku
Data urodzenia: ?
Charakter: Saphira to sympatyczna wadera. Chętnie pogada, może aż za chętnie... Gadulstwo to u niej normalne zachowanie. Tajemnic jednak nie wyjawia! Swoich jak i innych. Z ciężkością kłamie, co widać na... może nie pierwszy, ale 2 i pół (?) rzut oka. Odważna, niczego się nie boi. Łatwo zdobyć jej zaufanie. Saphi jest wesołą optymistką. Lubi polatać i robić psikusy innym. Ciekawa świata i innych. Kiedy jest niesamowicie podekscytowana zaczyna mówić niegramatycznie, jednak coraz bardziej zanika u niej ten nawyk. Często się śmieje i dostaje tak zwanej głupawki. Potrafi jednak być poważna, tylko nie na długo. Ma wrodzone zamiłowanie do wolności. Niektórzy sądzą, że Saphira to niezła farciara, jednak gdyby znali jej przeszłość gruntownie by zmienili zdanie. Nasza Smoczyca łatwo zawiera nowe przyjaźnie, nie lubi samotności. Jest waleczna, walczy do samego końca. Odważna, nie boi się zrobić dziwacznych rzeczy. Zrobi wszystko dla przyjaciół. Uważaj, bo kiedy ją mocno skrzywdzisz wadera przebaczy, ale nadal będzie mieć urazę, nie na wierzchu lecz w sercu. Chyba, że zrobisz to już niesamowicie mocno, wtedy staniesz się jej wrogiem. Samica swoich wrogów nienawidzi ze wszystkich sił, często wyzywa i się bije.
Żywioł: Ogień, Powietrze
Umiejętności: Lata treningu dały niesamowity efekt. Saphira jest bardzo silna, szybka i zwinna. Ostatnie dwie umiejętności mnoży fakt o jej Wietrznej naturze. Potrafi rozmawiać z wiatrem, zmieniać jego kierunek, tworzyć tornada. Rozwiewa lub przywiewa chmury. Ma lepszy węch, łatwiej jej wytropić jakiejś zwierzę dzięki zapachu, który przechodzi z powietrzem zdecydowanie dalej niż może się zdawać. Nie każdy jednak potrafi go wywąchać. U Saphi zdecydowanie bardziej przeważa Ogień. Wadera potrafi podpalać różne rzeczy lub innych tylko muskając ogonem. Kiedy jest wściekła wystarczy myśl. Zmienia się w smoka, co daje jej niesamowitą siłę w tym żywiole. Kiedy jest złym humorze w oczach ma małe płomyki. Podczas biegu łapy jej się wręcz palą, a znowu kiedy lata końcówki skrzydeł. Tworzy ogniste kulę i tornada, którymi potrafi rzucać. Chodzi po lawie, nie czuje zimna. Nigdy nie jest jej za gorąco. Jeśli chodzi o wszelkie śmierci związane z ogniem jest na nie odporna. Może chodzić po ogniu jak gdyby nigdy nic. Lubi czasem pośpiewać. Jej pasją jest taniec, który wychodzi jej świetnie!
Hobby: Taniec! Taniec! Taniec! No i bieganie z lataniem...
Ulubione miejsce: Góry Amukudyrowej
Mieszka w: Szałas 7
Rodzina: "Moja biologiczna? Nie dzięki." ~ Saphira
Historia: Saphira została porzucona przez rodzinę, bo była niechcianym dzieckiem. Dzięki Bogu znalazł ją pewien basior, który wziął ją pod swoje skrzydła. Dorastała pod jego opieką. Jednak biedak w raz ze swoją rodziną zginął poprzez utonięcie. Młoda jeszcze Saphi próbowała wejść do wody co mało ją także nie zabiło. Ostatnie słowa wypowiedziane przez przybraną rodzinę mówiły, by uciekła. Oni wszystko przewidzieli już wcześniej i opowiedzieli młodej waderze wszystko co wiedzieli o niej i rodzicach. Większość wiedziała już od dawna. Parę tych wiadomości ją nieco załamało. Zresztą nie ważne. Tak jak jej kazali uciekła. Szwendała się jakieś 2 miesiące i trafiła tutaj już jako dwulatka.
Głos Saphiry
Na Howrse: Tina017
Data odejścia: 06.12.2015 r.
Powód odejścia: niepisanie op.

Inne obrazki:
SMOK
http://www.tapeta-ognisty-plomienie-smok.na-pulpit.com/zdjecia/ognisty-plomienie-smok.jpeg

SZCZENIAK
http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2013/005/0/1/keshi__at__by_sherushi-d5qjvjz.png

CZŁOWIEK
http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/bloxlite/f640x640/56/12/73edc49ef0.jpg

  *****************************************************
http://orig04.deviantart.net/a3eb/f/2011/314/7/3/the_ghost_of_you_by_dark_rubine-d4fqkzt.png

Godność: Asori
Ksywka: Moon
Płeć: Wadera
Rasa: 40% Wilk Powietrza, 40% Wilk Cienia, 20% Wilk Iluzji
Funkcja: Organizator imprez, budowniczy
Orientacja: Bi
Zakochana w: Brak
Partner: Szuka
Wiek: 4 lata i 11 miesięcy
Data urodzenia: 13 grudnia
Charakter: Kocha robić psikusy, jest uparta i jeśli wyznaczy sobie cel, dojdzie do niego nawet po trupach. Dość trudno się z nią zaprzyjaźnić, ale jeśli się uda to pozostanie wierna do śmierci. Potrafi być kąśliwa w stosunku do przyjaciół, co oznacza że ich lubi.
Żywioł:
~Mrok~
- Zmienia się w zjawę
- Potrafi przywołać noc
- Podróżuje przez cienie
~Powietrze~
- Potrafi latać
- Unosi w górę różne rzeczy
- Potrafi unosić inne osoby
~Iluzja~
- Potrafi zmieniać "przenieść" kogoś w jakieś miejsce
- Tworzy różne rzeczy np. zwierzęta (nieprawdziwe)
Hobby: Latanie i robienie żartów
Ulubione miejsce: Las Conteilaxne i Condiamida
Mieszka w: Chata 2
Rodzina: Matka Lea zabita, ojciec Seto zaginą, a siostra Helio zginęła podczas wędrówki do Czarnego Królestwa.
Przyjaciele: Nie ma
Wrogowie: Całe poprzednie plemię
Historia: Mieszkała na stepach wśród watahy indiańskiej. Jej zadaniem było wznoszenie księżyca, a jej siostra wznosiła słońce. Pewnego dnia przybyła jednak wataha Mroku, i zabili jej matkę, ojca wzięto na zakładnika, a wioskę spalono. Asori zaprzysięgła sobie, że pomści rodzinę. W trakcie wędrówki do plemienia zginęła jej siostra. Ale Wadera dotarła do Czarnego Królestwa.
Data odejścia: 02.01.2016 r.
Powód odejścia: niepisanie op.
Na Howrse: Asori

Po przemianie:
w zjawę:

http://watahy-slonca-i-ksienzyca.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/929078/files/blog_wh_5134007_8054715_tr_866f5fb987ebbba647fea94160f582ac_14_19_0.jpg

Jako człowiek:
http://data.whicdn.com/images/36890004/girl-black-hair-simple-background-flower-petals-fringe-anime-600x337_large.jpg

 *****************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony