środa, 1 lutego 2017

Ogłoszenia 12

Tutaj będą się pojawiać najnowsze wilcze wiadomości z lutego.
  ***
PODSUMOWANIE stycznia (01.02)
Severus - 1 (+100 M i 50 pkt.)
Alexander - 0
Shammen - 0
Istoria - 0
Nickolas - 0!
Carlo - 0!
Filos - 0!
Gall Anonim - 0!
Onyx - 0!
Lucy - 0!
Kira - 0!
***
Ekhem... jak by Wam (o ile jacyś "wy" istniejecie) to powiedzieć... Jak widać blog ten jest pusty nawet w okresie ferii. Jak dla mnie, to jest jedynie przykre. Staram się coś napisać, ale to nie wystarcza. Na dobrą sprawę jestem sama (no, nie licząc Lucy, która okazjonalnie coś napisze i z nią mam stały kontakt). Wilków nie zamierzam przez ten czas wyrzucać żadnych.
Wydaje mi się, że ostateczną decyzję podejmę w kwietniu tego roku. Albo blog zostaje, albo go zamykam. Szkoda, bo miałam tak wiele pomysłów na opowiadania...
Nowych członków oczywiście zachęcam do dołączania. Może oni coś tutaj zmienią.
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony