wtorek, 17 lutego 2015

Od Leany "Chciałabym do ciebie się przyłączyć..." cz. 1 (cd. Severus)

- Szwendam się tak już kilka lat, chyba wyglądam jak jakiś skunks - z osamotnienia zaczęłam gadać sama do siebie. Wiedziałam że muszę się tylko przespać, miałam tak często. Położyłam się w jakiejś jaskini i zasnęłam. Następnego dnia, pomaszerowałam w nieznanym mi kierunki (jak zawsze). Po kilku minutach zauważyłam jelenia. "Nie jadłam od miesiąca"~pomyślałam i rzuciłam się na stworzenie. Trzymałam je za gardło, aż jego ciało przestało drgać. Gdy się posiliłam, wstałam i poczułam zapach: zapach basiora. Nie zwlekając pobiegłam za jego wonią. Gdy byłam na miejscu, stałam się niewidzialna i przyjrzałam się mu uważnie. Gdy go pooglądałam ze wszystkich stron, stanęłam przed nim i stałam się widzialna.
- Kim jesteś? - przybrał pytający wyraz twarzy.
- Jestem Leach, a ty? - nikt na nikogo nie warczał, po prostu staliśmy i rozmawialiśmy.
- Severus, miło mi - uśmiechnął się.
- Mi też miło. Słuchaj, mam takie pytanko...
- Jakie?
- Otóż, chciałabym do ciebie się przyłączyć...
- Nie ma sprawy!
Podskoczyłam z radości.
- Ja też mam pytanie. Czemu jesteś taka chuda?
- Szwendam się po lesie kilka lat, nie bardzo umiem polować...

<Severus? Długa historia...>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony