wtorek, 4 kwietnia 2017

Od Nany "Jestem wędrowcem, którego intryguje świat" cz. 1 (cd. Severus)

Wędrując między wymiarami, postanowiłam zwiedzić jeden z nich. Chodząc między drzewami, natknęłam się na rozbudowujące się królestwo. Wspięłam się na drzewo i obserwowałam ich poczynania z góry. Po dłuższym czasie zauważył mnie mężczyzna o dziwnym kolorze skóry, a samym wyglądem przypominał mi Aladyna. Ów Aladyn podszedł w moim kierunku.
- Kim jesteś?
Spojrzałam na niego, po czym zeskoczyłam z drzewa.
- Jestem wędrowcem, którego intryguje świat. A co?!
Mężczyzna przyjrzał mi się dokładnie, ale nie chciało mi się z nim gawędzić, więc użyłam na nim iluzji i szybko opuściła owe miejsce. Postanowiłam zwiedzić rozbudowujące się królestwo. Widać było, że od niedawna tu siedzą, ponieważ większość budynków, było wciąż w budowie. Jak na rozpoczynające się królestwo, było sporo nawet mieszkańców. Wszyscy się na mnie patrzyli, ponieważ byłam w wilczej formie, na której było mnóstwo szwów, a najstraszniejsze chyba były te szwy na pyszczku. Patrzyli się tak jakby, nigdy nie widzieli wilka z bliznami. Po paru metrach znowu natknęłam się na tego Aladyna i wtedy ja spytałam go, kim jest osobnik, spojrzał na mnie zaskoczony.

(Severus?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony