sobota, 22 sierpnia 2015

Od Fade'a "Napotkałem już wiele watah"

Błąkałem się już długo bez watahy. Bez jakichkolwiek przyjaciół, ostatnim jakiego pamiętam był mój brat. Napotkałem już wiele watah, samotnych wilków... każdy był wrogo nastawiony. Kilka razy ledwo uszyłem z życiem. Teraz robiło się już ciemno. Spojrzałem na las, nagle coś się poruszyło. "To musiała być sarna...'' pomyślałem. Zobaczyłem sylwetkę, nie przypominała sarny. Zwierzę było bardzo podobne do mnie... to był wilk. Nie miałem chęci ani siły na walkę, więc wszedłem do najbliższej jaskini. Moje oczy zrobiły się czerwone i świecące, jak zawsze kiedy się denerwuję. Teraz musiał mnie zobaczyć. Mogłem się teleportować ale coś kazało mi zostać. Zobaczyłem jak czarny basior podchodzi do mnie.
- Kim jesteś? - Powiedziałem niepewnie
- Nazywam się Severus i pochodzę z Czarnego Królestwa. A ty kim jesteś? - odpowiedział
- Czy mógłbym dołączyć do twojej watahy? - zapytałem nieśmiało
- Oczywiście, że tak - uśmiechnął się do mnie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony