poniedziałek, 15 lutego 2016

Od Shaten "Wreszcie jakaś wataha" cz. 2 (c.d Raven)


- Ja jestem Shaten - odpowiedziałam od razu - a ten obok to Raven. Właśnie byliśmy na zwiadach z Czarnego Królestwa. Basior podszedł bliżej i mogłam się mu bardziej przyjrzeć. Zauważyłam krew na jego sierści i zauważyłam, że lekko się chwieje.
- Jesteś ranny? - spytałam.
- Nie sądzę. Ale łeb mnie boli...
- Zaprowadzę Cię do naszego królestwa - odparłam - sprawdzę czy nie masz ran lub jakiś uszkodzeń zewnętrznych - dodałam i pokazałam mu łapą, by szedł za nami. Szłam koło Ravena co chwilę patrząc za siebie, by się upewnić, że nasz towarzysz wciąż idzie za nami.
- Uważaj, bo jeszcze Ci ucieknie...
- Zamknij się - przerwałam Ravenowi prawie od razu. Gdy dotarliśmy na miejsce, mój partner zwiadowczy poszedł zdać raport, a ja poszłam razem z Tempusem do mnie. 
- Usiądź... - zmieniłam się w człowieka, a ten zrobił to o co prosiłam - I najlepiej się nie ruszaj...  zaczęłam oglądać jego futro czy nie ma jakiś ran, wszy czy jakiś krwotoków wewnętrznych. Placami delikatnie zaczęłam masować jego plecy.
- Boli w jakimś miejscu? - spytałam.
- Mię? Trochę po prawej stronie - odpowiedział słowem, który jest dla mnie wręcz godnym podziwu. Dotknęłam trochę bardziej w stronę którą mi powiedział.
- Tutaj?
- Mhm - zaczęłam odgarniać futro szukając czerwonej plamy lub czegoś co by mogło wyjaśniać ból - Oho... masz guza... wdawałeś się ostatnio w jakieś bójki?
- Owszem. Ja żem poszedł wgłąb lasu gdy nagle ni stąd ni zowąd wyskoczył jakiś wilk - odparł.
- Dobra... to się zagoi... a tak to nie widzę jakiś poważnych urazów - dodałam i zmieniłam się w wilka - możesz już zejść - zeskoczył i popatrzył na mnie.
- Czy macie kontakt z jakimiś innymi watahami?
- Po pierwsze - dodałam od razu - to jest królestwo, nie wataha. Po drugie, tak. Z Watahą Krwawej Łapy - odpowiedziałam.
- Jasne...

- Może dołączyłbyś do nas? - spytałam - spokojnie znajdzie się dla Ciebie miejsce. Kiedy go o to spytałam, to wszedł do mojej chatki mój towarzysz... Raven.

<Raven? xd> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony