wtorek, 16 lutego 2016

Rok istnienia

Wiecie, że dziś Czarne Królestwo skończyło rok? Jest to dla mnie rzecz niezwykle zaskakująca, gdyż jeszcze pamiętam, gdy zakładałam tego bloga. To było tak niedawno... a już minął rok. Wciąż ciężko mi w to uwierzyć... Zorientowałam się o tym tydzień temu. :')
Blog wciąż jest tym, czym był na początku - mało sławny, mały, cichutki, ale i za razem z duszą i klimatem. Właśnie dlatego tak bardzo go lubię. Jest "inny" niż pozostałe, porusza nieco inne tematy, panują tutaj inne warunki, a wilki prowadzą inny sposób życia i ich byt różni się od członków "typowych watah"... już nie narzekam na brak wilków, bo wiem, że nic z tym nie zrobię. Dobrze jest jak jest... co za dużo, to niezdrowo, a ja jestem z Was niezwykle dumna, że jednak chce Wam się pisać i robicie to dość często. To się ceni! Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie... bo to byłoby bolesne dla mnie, bo blog faktycznie zacząłby się sypać. A tego nie chcę. Może być mało wilków, lecz ważne jest to, aby tworzyły fascynujące historie, z jakimi Wy nie macie problemów. Niekiedy sama z zniecierpliwieniem oczekuję na kolejną część, a je same czytam z ogromną przyjemnością, choć kto mnie zna nieco bliżej wie, że mi ciężko zaimponować. Wam się to udało. Jesteście wspaniałymi ludźmi i chcę, abyście to wiedzieli. Cześć z Was jest tutaj od dawna, nawet nie wiem od kiedy, bo już nie liczę czasu...


W każdym razie nie zaprzestawajcie w pisaniu i wierzeniu w siebie! Nawet jeśli coś Wam teraz nie wychodzi, niewykluczone, że w przyszłości będzie Wam to szło o niebo lepiej! Wierzę w Was. Szczerze wierzę. Spełniajcie marzenia i dążcie do swoich celów, tak jak robiliście to dotychczas... sprawiacie wrażenie ludzi ambitnych i podejrzewam, że tacy właśnie jesteście.

Ponadto chciałabym Was wynagrodzić... każdy dostanie dziesięciokrotność ilości opowiadań napisanych przez daną postać (43 op. = 430 BM). :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony