niedziela, 31 stycznia 2016

Tadashi

Kolejny basior!

http://pre06.deviantart.net/1a9a/th/pre/f/2015/221/e/1/wolf_adoptable_2_by_bloody_paw_print-d94xg6r.png
Godność: Tadashi Eric Hamada
Płeć: Basior
Rasa: Ogień 30%, Iluzja 30%, Magia 40%
Partner: Tymczasowy brak danych.
Data urodzenia: 19-07
Historia: Wiecie jak to jest mieć wszystko, a za chwilę nic? Doprawdy nie mogę tego pojąć, że przez jedno słowo nie tak zostałeś wydziedziczony. Nikt ci nie chcę uwierzyć, że to nie ty popełniłeś zbrodnie wykonaną na własnym bracie, którego kochałeś i broniłeś własną piersią. Risvel, wadera, której uczucia odrzuciłem ciętą ripostą zabiła mojego brata i powiedziała, że to ja. W tym czasie byłem na samotnym polowaniu. Krew, którą byłem ubrudzony uznano za dowód tego czynu. Suka wszystko dokładnie przemyślała… Zostałem łagodnie potraktowany i wydalony z watahy oraz wydziedziczony. Wiele nocy nie przespałem, bo się tułałem i unikałem wszystkich.
Na Howrse/Email: Hansu/sherpopiska@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony